۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۸
وضعیت مسکن نیازمند اصلاح روندها در سطح اجرایی است
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس:

وضعیت مسکن نیازمند اصلاح روندها در سطح اجرایی است

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ در مجلس در توئیتی به حضور خود در برنامه تلویزیونی ‌تهران۲۰ با اشاره به ‌موضوع ناکارآمدی در انبوه‌سازی ‌مسکن و برهم ریختن بازار مسکن، اشاره کرد.

به گزارش بازار، علی خضریان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس و سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ در مجلس در توئیتی نوشت:در برنامه تلویزیونی ‌تهران۲۰ با اشاره به ‌انباشت ناکارآمدی در نتیجه عدم اقدام موثر در انبوه‌سازی ‌مسکن طی ۹ سال گذشته، برهم ریختن بازار مسکن در اثر برهم خوردن عرضه و تقاضا، نتیجه عدم اعتقاد به این موضوع در دولت گذشته و عدم تغییر مدیریت میانی در دولت سیزدهم می‌باشد.

طی سال‌های گذشته در کنار عدم اقدام ساخت مسکن جهت پاسخ به تقاضا، بروز مشکلات عدیده در بهره‌برداری از ‌سامانه املاک و اسکان در سال‌های قبل نیز در نهایت منجر به خلاء نظارت صحیح بر بازار و آشفتگی قیمت‌ها شده است.

وضعیت مسکن حتما نیازمند اصلاح روندها در سطح اجرایی است و وزارت راه و شهرسازی می‌بایست با اقدام عملیاتی در حوزه ساخت‌وسازها و همچنین استفاده از تمام ظرفیت‌های ‌دولت از جمله ‌مالیات، برای عرضه قریب به ۳ میلیون مسکن احتکار شده، زمینه تنظیم قیمت‌ها از طریق پاسخ به تقاضا را فراهم کند.

کد خبر: ۱۵۷٬۲۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha