۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۲
هدف گذاری رشد اقتصادی ۹.۶ درصدی برای ایلام در سال جاری
رئیس مدیریت و برنامه ریزی ایلام خبر داد

هدف گذاری رشد اقتصادی ۹.۶ درصدی برای ایلام در سال جاری

ایلام- قیصوری، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام از هدف گذاری رشد اقتصادی ۹.۶ درصدی برای استان ایلام در سال جاری خبر داد.

رحمت الله قیصروی در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در توزیع اعتبارات سال ۱۴۰۱ باید پروژه های پیشران رشد اقتصادی ۹.۶ درصدی هدفگذاری شده برای استان در اولویت تأمین اعتبار قرار گیرند.

وی بیان کرد: فرمانداران در حوزه ماموریت خود به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان، مسئول اجرای سیاست های عمومی کشور هستند و وظایف متعددی در بخش های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، امنیتی و... بر عهده دارند.

وی افزود: نظارت و مراقبت در بهبود و پیشرفت امور عمرانی و همچنین نحوه توزیع اعتبارات طرح‌های عمرانی با در نظر گرفتن اولویت‌ها یکی از مهمترین وظایف فرمانداران است که فرمانداران باید در این خصوص نظارت و دقت بیشتری بعمل آورند.

قیصوری تأکید کرد: اعتبارات سال ۱۴۰۱ باید براساس سند آمایش سرزمین، سند تحول دولت مردمی، پروژه سفر ریاست جمهوری، پروژه های دانش بنیان و پروژه های نیمه تمام با توجه به پیشرفت فیزیکی و نقشی که در تحقق رشد اقتصادی دارند توزیع می شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با بیان الزامات قانونی، ضوابط اجرایی و دستورالعمل اجرایی بودجه به تشریح بودجه سال ۱۴۰۱ استان و ظرفیت های قانونی بودجه کل کشور در سال ۱۴۰۱ پرداخت و تأکید کرد: فرمانداران و مدیران دستگاههای اجرایی استان باید استفاده از این ظرفیتها و جذب سهم استان از ردیف های متمرکز، به توسعه هر چه بیشتر استان در بخش های مختلف زیربنایی، عمران شهری و روستایی، آموزش و پرورش، راه، جهاد کشاورزی و سایر بخشهای عمرانی استان کمک کنند.

کد خبر: ۱۵۷٬۲۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha