۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۲
ایجاد ۲۱ ناحیه و شهرک صنعتی در استان بوشهر
استاندار بوشهر خبر داد:

ایجاد ۲۱ ناحیه و شهرک صنعتی در استان بوشهر

بوشهر- محمدی زاده استاندار بوشهر از ایجاد ۲۱ ناحیه و شهرک صنعتی در استان بوشهر خبر داد و گفت: تاکنون ۱۹ شهرک و ناحیه راه‌اندازی شده و بزودی نواحی جم و عسلویه نیز راه‌اندازی می‌شوند.

احمد محمدی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: توسعه مراکز صنعتی و تولیدی استان بوشهر در سال "تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین " از اولویت‌های استان در سال جاری است.

وی افزود: از هر راهی برای ایجاد مشاغل جدید استفاده می‌کنیم و بویژه از روش‌های دانش‌بنیان و فناور بیشترین بهره را می‌بریم.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: راه‌اندازی ۲ ناحیه صنعتی در شهرستان‌های جم و عسلویه از برنامه‌های ماست و مقدمات کار برای تحقق این مهم انجام گرفته است.

محمدی‌زاده از ایجاد ۲۱ شهرک و ناحیه صنعتی در استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: در حال حاضر ۱۹ ناحیه و شهرک صنعتی در استان بوشهر فعال هستند که با راه‌اندازی نواحی جم و عسلویه به ۲۱ شهرک و ناحیه افزایش می‌یابد.

وی یادآور شد: ناحیه صنعتی در جم با وسعت ۵۵ هکتار و در عسلویه نیز با ۵۰ هکتار احداث و راه‌اندازی می‌شود.

استاندار بوشهر اضافه کرد: افزایش تولید منجر به افزایش اشتغال شده و رشد اشتغال نیز موجبات بهبود وضعیت معیشتی خانوارها می‌شود و شبانه‌روزی برای تحقق این مهم فعالیت می‌کنیم.

کد خبر: ۱۵۷٬۰۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha