۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۱
ساخت ۳۰ قطعه دانش‌پایه در کمتر از یکسال با حمایت صندوق بازنشستگی نفت
از سوی شرکت دانش‌بنیان توس پیوند محقق شد

ساخت ۳۰ قطعه دانش‌پایه در کمتر از یکسال با حمایت صندوق بازنشستگی نفت

«شرکت دانش‌بنیان توس پیوند» متعلق به صندوق‌های بازنشستگی نفت توانست کمتر از یکسال ۳۰ قطعه درخواست شده از سوی صنایع انرژی را برای نخستین بار در داخل طراحی، تولید و دریافت استاندارد کند.

به گزارش بازار به نقل از صندوق بازنشستگی صنعت نفت، یکی از بزرگ‌ترین تجهیزات کاربردی حوزه انرژی که برای نخستین بار در کشور از سوی شرکت دانش‌بنیان توس پیوند (متعلق به حوزه سرمایه‌گذاری صندوق‌های بازنشستگی نفت) طراحی و ساخته شده است و چهارشنبه هفته گذشته (۲۵ خردادماه) با حضور عبدالحسین بیات، رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت رونمایی شد.

در حاشیه این آئین از خط تولید شرکت دانش‌بنیان توس پیوند واقع در مشهد مقدس نیز بازدید شد.

رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت پس از این برنامه در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: «شرکت دانش‌بنیان توس پیوند متعلق به صندوق‌های بازنشستگی نفت توانست در کمتر از یکسال ۳۰ قطعه درخواست شده از سوی صنایع انرژی را برای نخستین بار در داخل طراحی، تولید و اخذ استاندارد کند. این گروه تا پایان سال ۱۴۰۱ هم برنامه ساخت ۱۲ محصول دانش پایه دیگر را در دستور کار دارد. این فقط یک شرکت دانش بنیان صندوق نفت است که با تفکرِ "ایران قوی" به همت جوانان نخبه‌ی ایرانی نیازهای دانش بنیان صنایع کشور را تأمین می‌کنند.»

کد خبر: ۱۵۶٬۹۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha