۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۸
نرخ بیکاری در استان اصفهان از متوسط کشوری بالاتر است
رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان:

نرخ بیکاری در استان اصفهان از متوسط کشوری بالاتر است

اصفهان - موسوی لارگانی، رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: نرخ بیکاری در استان اصفهان از متوسط کشوری بالاتر است.

به گزارش خبرنگار بازار، حجت الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی شامگاه پنج شنبه در جلسه شورای اداری استان اصفهان که با حضور رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت برگزار شد، اظهار داشت: زمانی اصفهان دارای ویژگی های خاصی در بین شهرهای ایران بود که برخی از آنها در جهان هم شناخته شده بود ولی در حال حاضر حال اصفهان خوب نیست.

وی با بیان اینکه زاینده رود که نمادی از زندگی در اصفهان بود هم اکنون خشک شده است، ابراز داشت: در کنار این موضوع مشکلات و معضلات دیگر هم باعث شده است که از آن پویایی سابق خبری نباشد.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان با اشاره به اینکه این استان صنعتی و دارای صنایع کوچک و بزرگ فراوانی است، تصریح کرد: با این وجود نرخ بیکاری در این استان از میانگین کشوری بالاتر است.

وی با اشاره به اینکه کشاورزی استان با توجه به شرایط کنونی به حالت نیمه تعطیل درآمده است، گفت: امیدواریم با حضور اعضای هیئت دولت در استان و مشاهده مشکلات و معضلات مردمان این استان از نزدیک شاهد اقدامات و تصمیمات موثری برای حل آنها باشیم.

منابع آبی به طور عادلانه در سطح استان توزیع شود
حجت الاسلام موسوی لارگانی بزرگترین مشکل کنونی استان اصفهان را آب دانست و افزود: لازم است منابع آبی به طور عادلانه در سطح استان توزیع شود.

وی با بیان اینکه استان اصفهان نزدیک به ۵۰۰ کیلومتر راه خاکی و روستایی در مناطقی همچون فریدن، خور و بیابانک و سمیرم دارد، تاکید کرد: راه یکی از شاخصه های توسعه یافتگی هر منطقه است و استان اصفهان با این همه ظرفیت در حوزه های مختلف هنوز دارای جاده خاکی است.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان با اشاره به اینکه بسیاری از طرح های نیمه تمام استان با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد نیمه تمام مانده است، خاطرنشان کرد: امیدواریم با اختصاص اعتبارات لازم این طرح ها تکمیل و برای بهره برداری مردم در اختیار آنها قرار گیرد.

کد خبر: ۱۵۶٬۷۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha