۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳
مدیرعامل جدید نمایشگاه بین‌المللی اصفهان معرفی شد
با تصویب هیئت مدیره؛

مدیرعامل جدید نمایشگاه بین‌المللی اصفهان معرفی شد

اصفهان - با تصویب هیئت مدیره شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، احمدرضا طحانیان به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار بازار، با تصویب هیئت مدیره شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، احمدرضا طحانیان به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت انتخاب شد.

احمدرضا طحانیان که به عنوان هفتمین مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی اصفهان انتخاب شده، متولد ۱۳۴۹ و دارای مدرک دکترای رشته مهندسی صنایع گرایش برنامه‌ریزی عملیات است.

او که اکنون استاد گروه صنایع دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد است پیش از این مسئولیت‌های مختلفی را در کارنامه خود ثبت کرده که از آن جمله می‌توان به مدیریت مرکز کنترل ترافیک شهرداری اصفهان، رئیس کارگروه ITS حوزه حمل و نقل و ترافیک و مدیرعامل شرکت نیک‌اندیش اشاره کرد.

طحانیان پیش از انتخاب به عنوان مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی اصفهان، از سال ۹۹ به عنوان مدیرعامل شرکت مترو منطقه اصفهان فعالیت می‌کرد.

در حکمی که از سوی رئیس هیئت مدیره نمایشگاه بین‌المللی اصفهان خطاب به طحانیان صادر شده، آمده است: «انتظار می‌رود شرایطی فراهم آورید که در این مسئولیت، منتهای توانمندی‌ها و پتانسیل‌های موجود در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان به کار گرفته شود و با اتکا به خداوند متعال، شرایط توسعه و گسترش فعالیت‌های این شرکت فراهم آید.»

کد خبر: ۱۵۶٬۶۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha