۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱
سرمایه گذاران عمانی و قطری آماده سرمایه گذاری در مازندران هستند
استاندار مازندران:

سرمایه گذاران عمانی و قطری آماده سرمایه گذاری در مازندران هستند

ساری- حسینی پور، استاندار مازندران جذب سرمایه گذار بخش خصوصی را اولویت اصلی در استان بیان کرد و گفت: سرمایه گذارانی از کشورهای قطر، عمان و سی آی اس آماده سرمایه گذاری در استان هستند.

سید محمود حسینی پور در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی اولویت اساسی است، گفت: دستگاه های اجرایی وظیفه ندارند با سرمایه گذار سربالا صحبت کنند و باید در این شرایط منت سرمایه گذاران را بکشیم.

وی خواستار فعال کردن مجموعه ای برای جذب سرمایه گذارای در دستگاه های اجرایی شد و گفت: هر دستگاهی در امر جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی باید آن را به پروژه تبدیل کند و افرادی را بکارگیری کند که صاحب نظر باشند.

وی با تاکید براینکه جذب سرمایه گذار تبحر می خواهد، گفت: جذب سرمایه گذار نباید به افراد کم تجربه و بی تجربه سپرده شود.

استاندار مازندران با اشاره به تصویب ۱۷ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار در قالب رئیس جمهور به استان گفت: هدف این اعتبار این است که خلاء سرمایه گذاری را پرکنیم اما باید بخش خصوصی را باید در بخش های مختلف اقتصادی، صنعت، گردشگری و خدمات جذب و فعال کنیم.

وی با اشاره به جذب سرمایه گذاران بزرگی از کشورهای عمان، قطر، سی آی اس و غیره به استان گفت: این افراد آماده سرمایه گذاری در استان را دارند و گرایش مدیران باید خداحافظی با بودجه دولتی باشد.

کد خبر: ۱۵۶٬۶۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha