۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۳
قدرت خرید مردم کاهش یافت/ انتقاد از نابسامانی بازار ارز
در گفتگو با بازار؛

قدرت خرید مردم کاهش یافت/ انتقاد از نابسامانی بازار ارز

ساری- زارعی، نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس بازنگری در برنامه های اقتصادی دولت را ضروری خواند و گفت: قدرت خرید مردم کاهش یافته است.

منصورعلی زارعی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه برنامه معیشتی دولت کفایت زندگی روزمره مردم را نمی کند، از دولت خواست تا با همکاری مجلس نسبت به بازنگری برنامه های اقتصادی و رفع مشکلات مردم اقدام فوری به عمل آورد.

وی افزود: در برخی از موارد تولید به ویژه تامین مواد غذایی مردم ضربه خورده است و باید امنیت غذایی کشور صیانت شود.

زارعی یادآور شد: دهک های پایین جامعه در شرایط سخت زندگی قرار دارند و بین تورم و میزان درآمد تناسبی وجود ندارد و قدرت خرید مردم کاهش یافته است.

این نماینده مجلس همچنین با اظهار اینکه زیرساخت های مناسب ساماندهی ارز در کشور ایجاد نشده است، گفت: در بسیاری از بخش های مدیریتی مدیران ناکارآمد گذشته حضور دارند و دولت در این زمینه تعلل کرده است.

وی افزود: امروز سزوار نیست، امور مهم کشور را با آزمون و خطا پیش بریم و نظارت بر عملکرد اقتصادی مورد قبول مردم نیست و همه ما باید پاسخگو باشیم.

وی با بیان اینکه کمبود پزشک، کادر درمان در مناطق محروم مردم را به زحمت انداخته است، گفت: عدم اجرا و هماهنگی نسخه الکترونیک در داروخانه های خصوصی طاقت مردم را به سر آورده است.

کد خبر: ۱۵۶٬۶۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha