۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۷
سفر رئیس جمهور به استان ایلام یک فرصت مغتنم برای سرمایه گذاری است
استاندار ایلام:

سفر رئیس جمهور به استان ایلام یک فرصت مغتنم برای سرمایه گذاری است

ایلام-استاندار ایلام گفت: سفر رئیس جمهور به استان ایلام یک فرصت مغتنم برای سرمایه گذاری است.

به گزارش بازار، قاسم سلیمانی دشتکی  عصر امروز چهارشنبه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان در استانداری ایلام، از احتمال سفر رئیس جمهور به استان در اواسط هفته آینده خبر داد و گفت: این سفر نقطه عطفی در بحث سرمایه گذاری استان قلمداد می شود که خوشبختانه با سفر رئیس جمهور به استان دستاوردهای آن به بار می نشیند.

استاندار ایلام با اشاره به این مهم که سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان منشا خیر و برکت خواهد شد، تصریح کرد: در سفر رئیس جمهور به استان بودجه بسیار قوی تر نسبت به استان های دیگر اختصاص می یابد و در این زمینه شاخص های محرومیت استان، نقش آفرینی ملی استان و هشت سال عدم توسعه نیافتگی استان در دوران جنگ تحمیلی در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه اشاره ای به بودجه ۹۹ استان داشت و گفت: اگر به سرانه جمعیت و وسعت استان نگاه کنیم بودجه خوبی به استان اختصاص یافته است.

وی با اشاره به این مهم که وسعت و جمعیت دو شاخص مهم برای اختصاص بودجه است، اضافه کرد: در بودجه سال آتی به نقش ملی استان ایلام در اختصاص بودجه توجه شده است و از این رو چند برابر سرانه جمعیت و وسعت استان بودجه دریافت کرده ایم.

نماینده عالی دولت در استان سال ۹۹ را، سالی پررونق از نظر زیرساخت های فرهنگی و اقتصادی و تجاری برای استان عنوان کرد و گفت: علی رغم شرایط سخت اقتصادی کشور، در اعتبارات سیل فروردین ماه، بودجه ۹۹، اعتبارات اربعین و اعتبارات سفر دور دوم رئیس جمهور به استان توجه ویژه ای شده است.

وی در ادامه گفت: امروز در استان وحدت و همدلی بسیار قوی بین ارکان نظام و مردم وجود دارد و این مهم زمینه ساز توسعه و پیشرفت در استان شده است.

کد خبر: ۱٬۵۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha