۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۵
آرزوی دیرینه صنعتگران و فعالان اقتصادی استان تهران محقق شد
معاون اقتصادی استاندار تهران:

آرزوی دیرینه صنعتگران و فعالان اقتصادی استان تهران محقق شد

معاون اقتصادی استاندار تهران گفت بعد از سال‌ها و بویژه پیگیری‌های جدی در چندماه اخیر، بخشی عمده‌ای از آرزوهای فعالان صنعتی استان تهران با تصویب پشنهادات استان تهران در دولت محقق شد.

به گزارش بازار، حشمت اله عسگری افزود: این بسته سیاستی ضمن تاکید بر رعایت حداکثری ملاحظات زیست محیطی به عنوان خط قرمز، زمینه گشایش‌های جدی در عرصه تولید را فراهم خواهد کرد.

وی گفت: در مصوبات مذکور امکان توسعه و افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی در داخل و خارج از شهرک‌های صنعتی استان مجاز گردیده است.

عسگری با بیان اینکه واحدهای دانه بندی شن و ماسه از محدودیت شعاع ۱۲۰ کیلومتری خارج و شهرک‌های صنعتی فیروزکوه نیز مشمول معافیت مالیاتی می‌شوندف تصریح کرد: جابجایی واحدها در داخل استان تهران مجاز می‌شود و ۳۸ مورد از لکه‌های صنعتی استان تهران به عنوان شهرک صنعتی غیر دولتی شناخته شدند.

معاون اقتصادی استاندار تهران گفت: با تصویب دولت تقویم‌شهرک‌های صنعتی غیر دولتی به صورت یکجا صورت می‌گیرد که باعث کاهش هزینه‌های مربوط به عوارض تبصره یک ماده یک خواهد شد.

وی افزود: به زودی در نشست مطبوعاتی و با حضور دستگاه‌های متولی و فعالان اقتصادی ابعاد این بسته عظیم حمایتی تشریح خواهد شد.

کد خبر: ۱۵۶٬۳۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha