۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵
ساماندهی وضعیت حقوقی کارکنان منطقه ویژه اقتصادی بوشهر
استاندار بوشهر خبر داد

ساماندهی وضعیت حقوقی کارکنان منطقه ویژه اقتصادی بوشهر

بوشهر- محمدی زاده استاندار بوشهر از ساماندهی وضعیت کارکنان منطقه ویژه اقتصادی بوشهر خبر داد و گفت: حقوق و معوقات کارکنان منطقه ویژه اقتصادی بوشهر پرداخت شد.

احمد محمدی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: سازمان منطقه ویژه از مراکز مهم تولیدی و صنعتی استان است که بخش زیادی از جوانان بومی استان در این منطقه شاغل هستند.

وی افزود: این منطقه در گذشته همواره با مشکلات زیادی در پرداخت حقوق و معوقات کارکنان خود مواجه بود و کارمندان و کارگران از وضعیت پرداخت ناراضی بودند.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: از اواخر سال گذشته، به طور ویژه برای رفع مشکلات منطقه ویژه و جبران‌ عقب‌ماندگی‌های آن، اقدام شد و به طور مکرر پیگیری‌های لازم را انجام دادیم.

محمدی‌زاده از پرداخت حقوق و معوقات کارکنان منطقه ویژه اقتصادی بوشهر خبر داد و تصریح کرد: حقوق و معوقات مربوط به ۷ ماه منتهی به سال ۱۴۰۰ را به طور کامل پرداخت کردیم و به زودی معوقات سال ۱۴۰۱ کارکنان‌و کارگران این مجموعه نیز پرداخت خواهد شد.

وی یادآور شد: رسیدگی به وضعیت معیشتی کارمندان و کارگران در تمام ادارات و دستگاه‌های دولتی و مجموعه‌های غیر دولتی امری لازم و ضروری است و نباید در این مسیر کم‌کاری صورت گیرد.

کد خبر: ۱۵۶٬۲۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha