۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۲
تنظیم راهبردهای آینده شرکت ملی نفت ایران با نگاه به برنامه کلان توسعه

تنظیم راهبردهای آینده شرکت ملی نفت ایران با نگاه به برنامه کلان توسعه

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با قدردانی از تلاش‌های اعضای سابق هیات‌مدیره این شرکت گفت: هیات‌مدیره به‌عنوان اتاق فکر نقش مهمی در سیاست‌گذاری و هدایت‌گری در شرکت به‌عهده دارد.

به گزارش بازار به نقل از شرکت ملی نفت ایران، محسن خجسته‌مهر در نشست تکریم و معارفه اعضای پیشین و جدید هیئت‌مدیره این شرکت که یکشنبه (۲۲ خردادماه) برگزار شد، با اشاره به اهمیت جایگاه اعضای هیئت‌مدیره در روند سیاست‌گذاری و تصمیم‌گیری در شرکت گفت: هیئت‌مدیره بخش مهمی از وظایف را در شرکت و وزارت نفت به‌عهده دارد و این به‌دلیل نظر خبرگی و کارشناسی اعضای آن است.

وی تصریح کرد: اعضای هیئت‌مدیره دائم به‌ فکر رشد و توسعه شرکت هستند و برای پیشرفت و پیشبرد اهداف تلاش می‌کنند و لازم است از اقدام‌ها و فعالیت‌های اعضای پیشین هیئت‌مدیره قدردانی کنم.

نائب‌ رئیس هیئت‌مدیره شرکت ملی نفت با بیان اینکه در شرایط تحریم و جنگ اقتصادی فعالیت هیئت‌مدیره از اهمیت بالاتری برخوردار است، ادامه داد: بررسی نیازهای شرکت با در نظر گرفتن تمام شرایط و توجه ویژه به‌ برنامه هفتم توسعه از وظایف هیئت‌مدیره جدید است و این مهم به‌طور حتم باید با همفکری ارکان مختلف مدنظر قرار گیرد.

خجسته‌مهر افزود: اخذ تصمیم‌های درست و نظارت بر اجرای صحیح و درست این تصمیم‌ها از سوی ارکان شرکت، همچنین دفاع از حاکمیت شرکتی به‌عنوان یکی‌ دیگر از وظایف هیئت‌مدیره مطرح است.

در بخش پایانی این نشست اعضای پیشین هیئت‌مدیره اقدام‌ها و نکته‌های مختلف را مطرح کردند و از خدمات و تلاش‌های زهرا گودرزی، سیدصالح هندی، سعید خوشرو و اکبر سهیلی‌پور تقدیر شد.

هرمز قلاند، کریم زبیدی، سید حجت‌اله علم‌الهدی، محمدرضا نقیبی و محمد روستا به‌عنوان اعضای اصلی و فرخ علیخانی و فریدون کردزنگنه به‌عنوان اعضای علی‌البدل هیئت‌مدیره شرکت ملی نفت ایران معارفه شدند.

شایان ذکر است سال گذشته جواد اوجی، وزیر نفت، در حکمی محسن خجسته‌مهر را به‌عنوان نائب‌رئیس هیئت‌مدیره شرکت ملی نفت ایران منصوب کرده بود، در ترکیب هیئت‌مدیره شرکت ملی نفت ایران، وزیر نفت به‌عنوان رئیس هیئت‌مدیره حضور دارد.

کد خبر: ۱۵۵٬۹۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha