۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸
۳هزار قرار داد جدید سرمایه گذاری در استان سمنان منعقد شد
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

۳هزار قرار داد جدید سرمایه گذاری در استان سمنان منعقد شد

سمنان- باقری، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سمنان گفت: سه هزار و ۲۹۷ قرار داد با سرمایه گذاران در مجموعه شهرک های صنعتی استان منعقد شده است.

محمد رضا باقری در گفتگو با خبرنگار بازار، در حاشیه دیدار با مسئولان انتظامی استان سمنان، با بیان اینکه سه هزار و ۲۹۷ قرار داد با سرمایه گذاران در مجموعه شهرک های صنعتی استان منعقد شده است، بیان کرد: جذب سرمایه گذار از جمله اولویت های شرکت است.

وی با بیان اینکه این قرار داد ها یک هزار و ۹۴۹ هکتار در اختیار سرمایه گذاران قرار می‌دهد، افزود: با تلاش های صورت گرفته تاکنون یک هزار و ۳۰۴ واحد صنعتی در استان به بهره برداری رسیده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان با بیان اینکه سرمایه‌گذاری انجام شده برای این واحد ها ۱۴۳ هزار و ۵۷۲ میلیارد ریال بوده است، تاکید کرد: جذب سرمایه گذار جدید به مثابه رفع کننده موانع تولید در سال جاری نیز به صورت جدی تر دنبال می شود.

باقری با بیان اینکه با انجام این قرار داد ها زمینه اشتغال ۳۰ هزار و ۷۴۱ نفر در استان سمنان ایجاد شده است، گفت: تامین امنیت سرمایه کارآفرینان از جمله دیگر اولویت های شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان است.

کد خبر: ۱۵۵٬۹۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha