۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۹
علل قطعی برق صنایع بررسی شد| صنایع بزرگ در اوج مصرف برق به اورهال می‌روند
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

علل قطعی برق صنایع بررسی شد| صنایع بزرگ در اوج مصرف برق به اورهال می‌روند

عباسپور، سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس از بررسی علل قطعی برق صنایع کشور در جلسه امروز کمیسیون متبوعش خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، روح اله عباس پور در تشریح نشست امروز(یکشنبه ۲۲ خرداد ماه) کمیسیون متبوعش به حضور علی‌اکبر محرابیان وزیر نیرو و معاونان وی در این جلسه اشاره کرد.

نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این نشست موضوع علت قطعی برق صنایع کشور مورد بررسی قرار گرفت، افزود: براساس گفته وزیر نیرو اکنون در حال مدیریت مصرف برق در ۴ حوزه ادارات، خانه‌ها، کشاورزی و صنعت هستیم؛ با تغییر ساعت کار ادارات تلاش شده موضوع مدیریت مصرف برق دردستورکار قرارگیرد.

وی درباره قطعی برق در صنایع نیز اضافه کرد: شبکه‌های واحدهای صنعتی یک روز در هفته از ۱۱ صبح تا ۱۱ شب خاموشی خواهند داشت اما ۵ صبح تا ۱۱ صبح می‌توانند به فعالیت بپردازند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: براساس توضیحات ارائه شده در جلسه امروز ممکن است کارکرد برخی صنایع بزرگ برای یک ماه به صفر برسد که مدیریت شده در این مدت اورهال صنایع انجام گیرد.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: به گفته وزیر نیرو، شرایط فعلی به دلیل حُسن مدیریت در این وزارتخانه نسبت به سال قبل بهتر شده زیرا در سال گذشته مردم باید قطعی برق ۴ ساعته را تحمل می‌کردند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم همچنین در تشریح دومین دستورکار امروز کمیسیون صنایع و معادن از بررسی طرح مدیریت داده‌ها و اطلاعات ملی اعاده شده از شورای نگهبان با حضور نماینده این شورا خبر داد.

کد خبر: ۱۵۵٬۸۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha