۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶
چند گام دیگر تا نسخه پیچی الکترونیک در تأمین‌اجتماعی
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی مطرح کرد

چند گام دیگر تا نسخه پیچی الکترونیک در تأمین‌اجتماعی

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی، از وجود فاصله با نقطه مطلوب در زمینه نسخه پیچی الکترونیک به رغم پیشرفت‌های قابل ملاحظه به دست آمده در این زمینه خبر داد.

به گزارش بازار، میرهاشم موسوی در جلسه بررسی وضعیت نسخه الکترونیک که با حضور مدیران حوزه‌های مرتبط با مدیران درمان تأمین‌اجتماعی سراسر کشور برگزار شد، بر توجه ویژه به نظرات و دیدگاه‌های مدیران استانی با هدف رفع مشکلات و ارتقاء سامانه نسخه الکترونیک تاکید کرد و افزود؛ نظارت و بازرسی منظم از داروخانه‌های طرف قرارداد برای اطمینان از کارکرد مناسب سامانه نسخه‌الکترونیک و توجه ویژه به پایداری و سرعت قابل قبول سامانه نیز باید مورد توجه همیشگی قرار گیرد.

وی با مردود دانستن اختلال در سامانه نسخه‌الکترونیک اضافه کرد: تسهیل در استفاده از سامانه نسخه‌الکترونیک از دیگر راهبردهای سازمان تأمین‌اجتماعی است بنابراین استفاده پزشکان و داروخانه‌ها از سامانه نسخه‌الکترونیک تأمین‌اجتماعی باید با حداکثر سهولت همراه باشد که در این زمینه می‌توان از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان نیز استفاده کرد.

عبدالله حسینیان، رئیس مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات و مدیر پروژه نسخه الکترونیک سازمان تأمین اجتماعی نیز در این جلسه گزارشی از روند پیشرفت نسخه الکترونیک و برنامه‌های در دست اجرای سازمان تأمین اجتماعی برای پیشبرد این طرح ارائه کرد.

کد خبر: ۱۵۵٬۶۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha