۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۵:۴۳
آشفته بازار مسکن و دشواری در تامین اجاره بها | به قانون جهش تولید مسکن نظارت می کنیم
نماینده مردم آبادان در گفتگو با بازار: 

آشفته بازار مسکن و دشواری در تامین اجاره بها | به قانون جهش تولید مسکن نظارت می کنیم

نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: مردم مشکلات اساسی در زمینه مسکن دارند و نه تنها نمی‌توانند خانه خریداری کنند، بلکه اجاره مسکن هم برای بسیاری از آنان دشوار شده است. 

سید مجتبی محفوظی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره مشکلات مردم در زمینه تامین و اجاره مسکن اظهارداشت: متاسفانه دولت روحانی با طرح مسکن مهر بی‌مهری کرد و طرح جایگزینی هم برای بهبود وضعیت مسکن و افزایش ساخت و سازها نداشت.

نماینده مردم آبادان تصریح کرد: در حال حاضر مردم مشکلات اساسی در زمینه مسکن دارند و نه تنها نمی‌توانند خانه خریداری کنند، بلکه اجاره مسکن هم برای بسیاری از آنان دشوار شده است.

این نماینده مجلس اظهار کرد: ساماندهی آشفته بازار مسکن باید در اولویت دولت به ویژه وزارت راه و شهرسازی قرار گیرد.

نماینده مردم آبادان گفت: مجلس شورای اسلامی دست به کار شد و طرح جهش تولید مسکن را چندی پیش به تصویب رساند که بر اساس این قانون، دولت ساخت سالی یک میلیون مسکن را در دستورکار قرار داده است.

این نماینده مجلس ادامه داد: مجلس وظیفه نظارتی دارد و قطعاً بر اجرای دقیق قانون جهش تولید مسکن نظارت می‌کند. البته جزو وظایف دولت هم افزون بر اجرا، نظارت است و آنان هم باید بر عملکرد دستگاه‌ها در عمل به این قانون نظارت کنند.

نماینده مردم آبادان اظهارداشت: مجلس برای تولید انبوه مسکن قانون تصویب کرده است و الآن توپ در زمین دولت است و آنان باید اهتمام لازم را برای افزایش ساخت و ساز داشته باشند.

کد خبر: ۱۵۵٬۶۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha