۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳
صندوق های زنان روستایی موفق در توسعه فعالیت های کشاورزی
مدیرعامل شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری عنوان کرد

صندوق های زنان روستایی موفق در توسعه فعالیت های کشاورزی

رضوی اردکانی، مدیرعامل شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی، از کسب توفیقات خوب صندوق های زنان روستایی با هدایت منابع مالی در توسعه فعالیت های کشاورزی و روستایی کشور خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، سید عبدالکریم رضوی اردکانی امروز در جلسه با مشاور وزیر در امور زنان و مدیرکل دفتر توسعه فعالیت های کشاورزی زنان روستایی و عشایری و ۱۹ نماینده شرکت مادر تخصصی و مدیران عامل صندوق های حمایت از توسعه فعالیت های کشاورزی زنان روستایی و عشایری که از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: صندوق های حمایت از توسعه فعالیت های کشاورزی زنان روستایی و عشایری با بهره مندی از آموزش و توانمندسازی، ظرفیت های قانونی و انتقال تجارب با همدیگر توانسته اند با هدایت منابع مالی برای اجرای طرح ها و پروژه های کوچک، توفیقات خوبی را در توسعه فعالیت های کشاورزی و توسعه روستایی کشور فراهم کنند.

وی در این ویدئو کنفرانس درباره گزارش عملکرد سال ۱۳۹۸ و ارائه برنامه سال ۱۳۹۹ و کارهای انجام شده درباره بیماری کرونا بحث و گفت و گو کرد و اظهار داشت: صندوق های زنان روستایی با شیوع ویروس کرونا و کمبود اقلام بهداشتی و تجهیزات مورد نیاز و افزایش تقاضا برای ماسک و البسه ایزوله بیمارستانی، اقدامات خوبی توسط تعدادی از سهامداران خود با همکاری بیمارستان ها و خیرین برای تولید ماسک، گان و لباس بیمارستانی در روستاها و شهرستان های کشور انجام داده اند.

رضوی اردکانی تصریح کرد: صندوق های حمایت از توسعه فعالیت های کشاورزی زنان روستایی و عشایری، نمادی ارزشمند از شکل گیری نهادهای مردمی توسط زنان روستایی و عشایری در عرصه توسعه و آبادانی کشور هستند، بنابراین تامین نیازهای تقنینی و اخذ مجوزهای بهداشتی از مراجع ذیربط برای عرضه محصولات سهامداران صندوق های یاد شده در بازار ضروری است.

وی اظهار داشت: برای انعکاس و انتقال تجارب موفق صندوق های زنان روستایی و عشایری، فعالیت های موثر و اثربخش از جمله در خصوص مقابله با شیوع ویروس کرونا لازم است، تدوین و مستندسازی شود.

در این جلسه پس از ارائه گزارش عملکرد، مسایل و مشکلات صندوق های حمایت از توسعه فعالیت های زنان روستایی و عشایری توسط مدیران عامل این صندوق ها، فرایند افزایش و تقویت سرمایه در صندوق های یاد شده، مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

کد خبر: ۱۵٬۵۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha