۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۸
بکارگیری تکنولوژی نوین ساختمان در درازمدت هزینه های خود را جبران می کند
در گفتگو با بازار؛

بکارگیری تکنولوژی نوین ساختمان در درازمدت هزینه های خود را جبران می کند

گرگان- فدوی، عضو هیئت مدیره انجمن انبوه سازان گلستان گفت: هزینه تکنولوژی های نوین ساختمان بالا بوده اما در درازمدت هزینه های خود را جبران می کند.

مهران فدوی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: قبل از ورود تکنولوژی های نوین ساختمان باید آن را بومی سازی کرده و شرایط خاص منطقه بررسی شود.

عضو هیئت مدیره انجمن انبوه سازان گلستان افزود: با توجه به افت سطح درآمدی مردم رغبت آن ها به استفاده از تکنولوژی های نوین کاهش یافته و از آن استقبال نمی‌کنند.

وی بیان کرد: انبوه‌سازان و سازندگان در مسیر تکنولوژی های نوین پیش قدم بوده و در شهرستان گرگان بیش از سایر شهرستان های استان از این فناوری ها استفاده می شود.

فدوی ادامه داد: هزینه تکنولوژی های نوین ساختمان بالا بوده اما در درازمدت هزینه های خود را جبران می کند.

عضو هیئت مدیره انجمن انبوه سازان گلستان در خصوص گرایش مردم به استفاده از این تکنولوژی ها، گفت: استفاده از این فناوری باید به تدریج فرهنگ سازی شده و جا بیفتد مانند پنجره های upvc که هم اکنون به عنوان ملزومات ساختمان مدنظر قرار گرفته است.

به گفته وی اگر تکنولوژی ها در مسیر بهبود کیفیت زندگی مردم و آسایش آنها باشد جای خود را باز می کند.

این فعال صنعت ساختمان اضافه کرد: هم اکنون به دلیل این که مجری این سیستم ها در شهرهای مختلف کم است، تعرفه‌های آنها بالا بوده و از آن ها کمتر استفاده می شود ولی اگر این امکانات بیشتر شود عمومیت بیشتری خواهد یافت.

کد خبر: ۱۵۵٬۶۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha