۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۵
اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال خرد به خراسان جنوبی
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) خراسان جنوبی خبر داد؛

اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال خرد به خراسان جنوبی

بیرجند- مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) خراسان جنوبی از اختصاص ۵۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال خرد برای اجرای ۵ هزار طرح از سوی ستاد اجرایی به استان خبر داد.

سید مجتبی موسوی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: هفته گذشته به همراه استاندار خراسان جنوبی و برخی معاونین ایشان دیداری با سرپرست ستاد اجرایی حضرت امام(ره) داشته ایم.

وی با بیان اینکه در این دیدار قول مساعد برای سرمایه گذاری ستاد در چند طرح بزرگ صنعتی و فراوری استان داده شد، بیان داشت: در این راستا مقرر شد در استان به ریاست معاون عمرانی استانداری کمیته ای تشکیل و طرح هایی که قابلیت سرمایه گذاری برای آنها از سوی ستاد وجود دارد بررسی و ظرف یکماه آینده معرفی شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) خراسان جنوبی با بیان اینکه سرمایه گذاری در دو طرح بزرگ که استاندار خراسان جنوبی پیشنهاد آن را به سرپرست ستاد اجرایی اعلام کرد مورد قوبل واقع شده است، گفت: سرمایه گذاری در این طرح ها در قالب اجرای طرح پایلوت استان بدون بیکار انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه ستاد اجرایی در زمینه کشت گونه های مرتعی در استان نیز اعلام آمادگی کرده است، افزود: اگر زمین و آب به ستاد واگذار شود کشت گونه های مرتعی را برای تامین نیاز استان در حوزه علوفه را خواهیم داشت.

موسوی از اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به استان از سوی ستاد اجرایی خبر داد و بیان کرد: این تسهیلات از محل تبصره ۱۶ است که برای بیش از ۵ هزار طرح اشتغال خرد قابل پرداخت است.

وی اظهارامیدواری کرد: با همراهی بانک ها تمام این تسهیلات در سال جاری جذب و پرداخت شود.

کد خبر: ۱۵۵٬۶۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha