۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۷
آمادگی برای تأمین مواد اولیه شرکت‌های فولادی کشور
گروه بازرگانی گردشگری دانا خبر داد

آمادگی برای تأمین مواد اولیه شرکت‌های فولادی کشور

گروه بازرگانی گردشگری دانا از توسعه فعالیت در زمینه واردات کالاهای اساسی و آمادگی برای تامین مواد اولیه و تجهیزات شرکت‌های فولادی کشور در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی گروه مالی گردشگری، با اشاره به نامگذاری امسال به تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین، گروه بازرگانی گردشگری دانا آماده همکاری با شرکت‌های دانش بنیان و اشتغال آفرین در سال جاری است.

توسعه فعالیت شرکت در زمینه بازرگانی محصولات فولادی از قبیل ورق و میلگرد، گسترش فعالیت در زمینه واردات کالاهای اساسی و همچنین تسهیل در روند زنجیره تولید فولاد شامل تهاتر سنگ آهن، گندله، آهن اسفنجی و شمش از دیگر برنامه های سال۱۴۰۱ این شرکت است.

گروه بازرگانی گردشگری دانا در سال ۱۴۰۰ عملکرد موفقی از خود نشان داد و توانست با ایجاد زیرساخت‌های لازم، مواد اولیه و تجهیزات مورد نیاز شرکت های تابعه گروه مالی گردشگری را از داخل و خارج تامین کند. اکنون نیز با داشتن نیروی انسانی مجرب آمادگی دارد برای تامین تجهیزات و مواد اولیه صنایع فولادی کشور اقدام کند.

گروه بازرگانی دانا علاوه بر اینکه دارای گواهینامه‌های ایزو از کشورهای اروپایی است، در سال گذشته نیز موفق شد رتبه دوازدهمین شرکت بزرگ بازرگانی کشور در رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران در سال ۱۴۰۰ را کسب کند.

این گزارش حاکیست: گروه بازرگانی گردشگری دانا در حوزه خرید و فروش، واردات و صادرات کالاها فعالیت می‌کند و قادر به وارد کردن تمام کالاهای مجاز بازرگانی در حوزه خود است.

گروه بازرگانی گردشگری دانا یکی از زیرمجموعه‌های هلدینگ گروه مالی گردشگری محسوب می‌شود و کلیه امور بازرگانی شرکت‌های تابعه هلدینگ را برعهده دارد.

کد خبر: ۱۵۵٬۵۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha