۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴
سهام عدالت ۵.۳ میلیون سهامدار نیازمند تعیین تکلیف است
در گفتگو با بازار؛

سهام عدالت ۵.۳ میلیون سهامدار نیازمند تعیین تکلیف است

ساری- توکلی، رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت کشور با بیان اینکه یک میلیون و ۸۰۰ هزار دارنده سهام عدالت از دریافت سود محرومند، گفت: ۳.۵ میلیون سهامدار نیز فوت کرده اند که باید تعیین تکلیف شوند.

عسگر توکلی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه دو گروه جاماندگان سهام شناسایی شده است، افزود: برخی از این افراد دارای سهام عدالت بودند ولی سود دریافت نمی کردند و با تغییر دولت و طی درخواست، قرار شد این عده ساماندهی و تعیین تکلیف شوند.

وی با اظهار اینکه یک میلیون و ۸۵۰ هزار نفر دارای برگه سهام عدالت هستند ولی از دریافت سود محروم بودند، گفت: مرحله اول ساماندهی و تعیین تکلیف جاماندگان در دست اجرا است و در این مرحله سه میلیون و ۵۰۰ هزار از مشمولان کمیته امداد و بهزیستی تعیین تکلیف می شوند.

وی از مشمولان جامانده تحت پوشش نهادهای حمایتی خواست تا از طریق دستگاه های متولی برای ثبت نام و تعیین تکلیف پیگیری داشته باشند.

توکلی درباره وضعیت سهام عدالت فوت شدگان نیز گفت: بالای سه میلیون نفر از سهامداران تاکنون فوت کرده اند ولی سهام آن ها همچنان پابرجا است.

رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت کشور با بیان اینکه واریز سود سهام عدالت فوت شدگان چند سال معطل مانده است، گفت: سود سهام عدالت فوت شدگان باید بین وراث سهامدار فوت شده توزیع شود.

وی افزود: سازمان خصوصی و بورس باید هماهنگی لازم داشته باشند تا بتوانیم نسبت به تعیین تکلیف سهام فوت شدگان نیز اقدام شود.

کد خبر: ۱۵۵٬۵۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha