۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱
قدردانی شورای هماهنگی بانک‌ها از نیروی انتظامی

قدردانی شورای هماهنگی بانک‌ها از نیروی انتظامی

دبیر شورای هماهنگی بانک‌ها در پیامی از اقدام به موقع، مسئولانه و ارزشمند نیروی انتظامی پایتخت برای شناسایی و دستگیری سارقان صندوق امانات بانک ملی قدردانی کرد.

به گزارش بازار، علیرضا قیطاسی، دبیر شورای هماهنگی بانک‌ها در پیامی از اقدام به موقع، مسئولانه و ارزشمند نیروی انتظامی پایتخت برای شناسایی و دستگیری سارقان صندوق امانات بانک ملی قدردانی کرد.

متن پیام به این شرح است:

به نام خدا

شوکت، حشمت، عظمت و قدرت کشور ایران مرهون تلاش‌های سترگ بزرگ‌مردانی است که خالصانه و مخلصانه از امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حراست و محافظت می‌کنند. نیروی انتظامی، نماد شجاعت و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و حافظ امنیت و انضباط اجتماعی در پهنه جغرافیایی کشور و در متن زندگی مردم است که بی‌منت به پاسداری و صیانت از جان و مال و ناموس مردم می‌پردازد.

شناسایی و دستگیری تمامی سارقین و مرتبطین با پرونده سرقت اموال مردم از صندوق امانات بانک که احساسات جامعه را جریحه‌دار کرد و کشف اموال مسروقه در کمترین زمان ممکن، اقدام جهادی و ارزشمندی است که شایسته قدردانی و تکریم است.

جدیت و پیگیری نیروی انتظامی در شناسایی و دستگیری سریع عناصر اصلی این سرقت، پیامی روشن و درسی عبرت‌آموز برای همه متخلفان و قانون شکنانی دارد که برای دست‌اندازی به اموال مردم از هیچ عمل مجرمانه‌ای فروگذار نیستند.

اینجانب به نمایندگی از همکارانم در شورای هماهنگی بانک‌ها و نظام بانکی کشور از این حماسه‌سازی بزرگ امنیت‌آفرین نیروی انتظامی تهران بزرگ قدردانی کرده و از درگاه خداوند سبحان، توفیق و سربلندی همه کارکنان خدوم و فداکار نیروی انتظامی را در خدمت شایسته به مردم شریف کشور مسئلت دارم و امیدوارم دیگر شاهد بروز این‌گونه حوادث تلخ در کشور نباشیم.

کد خبر: ۱۵۵٬۴۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha