۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۲
پشتیبانی همه جانبه سازمان توسعه تجارت از گسترش روابط ایران و قطر

پشتیبانی همه جانبه سازمان توسعه تجارت از گسترش روابط ایران و قطر

رییس سازمان توسعه تجارت گفت: با فراهم شدن شرایط گسترش روابط میان تجار دو کشور، این سازمان تمام تلاش خود را برای پشتیبانی جهت استمرار این ارتباط به کار می‌ببندد.

به گزارش بازار، علیرضا پیمان پاک به همراهی تجار ایرانی در سفر رییس جمهور به کشور قطر اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از اساسی ترین و اولین گام های توسعه تجارت با کشورهای دیگر برقراری ارتباط تجار است.

وی خاطرنشان کرد: کشور قطر با وجود نزدیکی سیاسی، سهم بسیار پایینی در حوزه تجارت با ایران دارد و اگر به تراز تجاری دو کشور نگاه کنیم این عدد بسیار پایین و ناچیز است.

رییس سازمان توسعه تجارت با تاکید بر اینکه اولین گامی که می توان در زمینه توسعه روابط تجاری برداشت، بحث برقراری ارتباط میان تجار دو کشور است، ادامه داد: تجار ایران و قطر باید با ظرفیت های یکدیگر آشنا شوند تا این ارتباط تجاری شکل گیرد و ما نیز آن الزاماتی که برای پایداری این تجارت نیاز است، اعم از بحث های لجستیکی، گمرکی، پولی، مالی و بانکی را پشتیبانی و تامین می کنیم.

پیمان پاک سفر هیات تجاری ایران به قطر را سفر بزرگ ترین هیات تجاری ایرانی به این کشور در تاریخ روابط ایران و قطر خواند و تاکید کرد: زمانی که ارتباط بین تجار شکل بگیرد، ما برای پشتیبانی جهت استمرار این تجارت و تداوم ارتباط، تمام تلاش خود را می کنیم.

کد خبر: ۱۵۵٬۳۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha