۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳
اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن خراسان جنوبی به انبوه سازان سپرده می شود
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی:

اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن خراسان جنوبی به انبوه سازان سپرده می شود

بیرجند- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن در استان به انبوه سازان سپرده می شود.

علیرضا عباس زاده در حاشیه جلسه شورای مسکن استان در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: روش های مختلف ساخت مسکن در دوره های گذشته همچون مسکن مهر، طرح اقدام ملی مسکن و.. نشان دهنده آن است که ما می تونیم از ظرفیت پیمانکاران ، انبوه سازان و نیروهای فنی و اجرایی استان بهره ببریم.

وی با بیان اینکه بر اساس تصمیم امروز شورای مسکن استان ساخت واحد های طرح نهضت ملی مسکن به انبوه سازان سپرده خواهد شد، تصریح کرد: بر اساس نظریه کارشناسی، ساخت مسکن از طریق انبوه سازی، هزینه تمام شده را کاهش می دهد و امید است با این تصمیم، طرح نهضت ملی مسکن استان با سرعت و دقت بالاتری پیش برود.

معاون استاندار خراسان جنوبی بیان داشت: تأمین مسکن جزو اولویت های اجرایی دولت است و اجرای طرح نهضت ملی مسکن نیز در همین راستا انجام می شود.

عباس زاده ادامه داد: شورای مسکن استان به صورت مستمر و به منظور رفع نواقص و مشکلات احتمالی و مدیریت و اجرای طرح نهضت ملی مسکن برگزار می شود.

وی اظهار داشت: ابتدا برای همه افرادی که در طرح نهضت ملی مسکن در استان، متقاضی و واجد شرایط ثبت نام بودند، زمین تأمین شد.

به گفته وی؛ مرحله پالایش متقاضیان در اداره کل راه و شهرسازی و دبیرخانه شورای مسکن در حال بررسی است لذا هر کدام از متقاضیان که برای آنها پیامک تأیید متقاضی ارسال شود می توانند جهت ادامه روندکار شامل تخصیص زمین، مشخص شدن نحوه پرداخت هزینه های طرح توسط متقاضیان و... مراجعه نمایند.

معاون امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: در ارزیابی رسمی ماه گذشته وزارت راه وشهرسازی، خراسان جنوبی رتبه دوم کشوری را در طرح نهضت ملی مسکن در سطح کشور داشته است.

وی متذکر شد: بر اساس مصوبه امروز، اجرای طرح توسط انبوه سازان باید طی مدت دو سال انجام شود.

به گفته وی؛ بر اساس مصوبه شورای مسکن قرارداد ساخت ۴ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهر بیرجند تعیین تکلیف شده است.

کد خبر: ۱۵۵٬۲۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha