۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸
تغییر ساعات اداری از ساعت ۷ صبح تا ۱۳:۳۰ در سراسر کشور تصویب شد
سخنگوی دولت:

تغییر ساعات اداری از ساعت ۷ صبح تا ۱۳:۳۰ در سراسر کشور تصویب شد

بهادری، سخنگوی دولت گفت: بنا بر پیشنهاد وزارت نیرو تصویب شد که از ۲۱ خرداد تا تاریخ ۳ شهریور ساعت کاری ادارات به ۷ صبح تا ۱۳:۳۰ دقیقه تغییر کند.

به گزارش بازار، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت صبح امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیات وزیران در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت درگذشت تعدادی از هموطنان در حادثه قطار مسافربری مشهد - یزد، اظهار داشت: امیدواریم دیگر شاهد چنین حوادثی نباشیم و دلایل این حادثه از سوی مسئولین مورد بررسی قرار گیرد.

بهادری جهرمی در رابطه با مصوبه دولت در خصوص اصلاح ساعت کاری ادارات، گفت: مصوبه عمومی برای کل کشور، بنا بر پیشنهاد وزارت نیرو تصویب شد که به موجب آن از ۲۱ خرداد تا تاریخ ۳ شهریور ساعت کاری ادارات به ۷ صبح تا ۱۳:۳۰ دقیقه تغییر کند و این تغییر از سوی مقامات اداری و استانی باید جبران شود تا خللی در خدمت رسانی و انجام امور نداشته باشیم.

وی افزود: توافقاتی با کشاورزان وزارت صنعت و معدن، وزارت نیرو و وزارت نفت صورت می‌گیرد تا هیچ خللی به حوزه تولید وارد نشود و برق مورد نیاز در صنعت تأمین شود و از سوی دیگر شاهد قطعی برق خانگی هم نباشیم. با مدیریت مصرف، این یک وعده نیست بلکه دستاورد همگانی خواهد بود.

کد خبر: ۱۵۵٬۰۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha