۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷
رشد ۵۲ درصدی اعتبارات تملک دارایی میراث فرهنگی| کروز خارجی در راه ایران است
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

رشد ۵۲ درصدی اعتبارات تملک دارایی میراث فرهنگی| کروز خارجی در راه ایران است

نوشهر- واحدی، معاون امور حقوقی، استان‌ها و مجلس وزارت میراث فرهنگی گفت: اعتبارات تملک و دارایی این وزارتخانه با رشد ۵۲ درصدی به یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

جواد واحدی در گفتگو با خبرنگار بازار با تاکید بر زیرساخت های گردشگری در استان ها اظهار داشت: برای تحقق این هدف لازم بود اعتبارات تملک ودارایی وزارت میراث فرهنگی افزایش یابد.

وی افزود: در دوره وزارت کنونی و دولت سیزدهم، ۵۲ درصد اعتبارات تملک دارایی وزارت میراث فرهنگی افزوده شد و این اعتبار نسبت به وزارتخانه مشابه دیگر ۳۰ درصد رشد یافته است.

وی با بیان اینکه رغم اعتبارات تملک دارایی زا ۷۰۰ میلیارد تومان در سال جاری به هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان افزایش یافته است، تصریح کرد: سیاست وزارتخانه این است که زیرساخت های گردشگری را در استان های فاقد زیرساخت و کمتربرخوردار تقویت کنیم.

واحدی یادآور شد: استان های شمالی از جمله مازندران، فارس، اصفهان دارای زیرساخت های مناسب و برتر گردشگری هستند و برای تقویت استان هایی که زیرساخت های گردشگری کمتری دارند، در حال برنامه ریزی هستیم.

معاون امور حقوقی وزارت میراث فرهنگی با اشاره به اهمیت دریا در استان های شمالی و جنوبی، استفاده از کروز را در دریا اولویت دانست و گفت: برای تحقق این طرح با سرمایه گذاران خارجی به جمع بندی رسیدیم و دنبال آن هستیم که در حوزه داخل نیز از ظرفیت بنیاد مستضعفان در حوزه دریا بهره گیریم.

وی ادامه داد: استفاده از کشتی های کروز برای دریای جنوب تاحدودی نهایی شده است و به زودی این طرح در دریای شمال و خزر استفاده می شود.

وی گفت: از ظرفیت فاینانس و سرمایه گذار خارجی برای ساخت کروز استفاده می شود.

کد خبر: ۱۵۵٬۰۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha