۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۶
هوشمندسازی فروش نان در گلستان| در تمام نانوایی ها دستگاه کارتخوان نصب خواهد شد
استاندار گلستان خبرداد؛

هوشمندسازی فروش نان در گلستان| در تمام نانوایی ها دستگاه کارتخوان نصب خواهد شد

گرگان- استاندار گلستان از هوشمندسازی فروش نان در سه شهرستان استان خبرداد و گفت: طی دو هفته در تمام نانوایی ها دستگاه پوز نصب خواهد شد.

به گزارش خبرنگار بازار، استاندار گلستان شامگاه سه شنبه در پنجمین جلسه کارگروه تنظیم بازار اظهارکرد: ظرف مدت دو هفته در تمام نانوایی های استان دستگاه پوز نصب خواهد شد تا نظارت بیشتری بر نحوه توزیع ارائه نان انجام شود.

استاندار گلستان توضیح داد که طرح فروش هوشمند نان توسط کارتخوان‌های مخصوص از چهارشنبه (۱۸ خردادماه) در شهرستان‌های گرگان، علی‌آبادکتول و آزادشهر آغاز می شود.

وی با بیان این که طی همین مدت هم هوشمندسازی حمل آرد عملیاتی می شود، افزود: باید با همکاری فرمانداری ها و قرارگاه ۱۷ ربیع نظارت ها افزایش یابد.

زنگانه ادامه داد: مجوز نانوایانی که تخلفات متعددی را مرتکب می شوند لغو خواهد شد و تلاش می‌کنیم این چرخه معیوب را اصلاح کنیم تا بدین وسیله تنبیهات به عنوان عاملی بازدارنده تبدیل شوند.

وی همچنین ضمن عذرخواهی از مردم بابت سختی ها و مشکلاتی که در دریافت نان با آن مواجه شده اند بیان کرد: امیدواریم با صبوری مردم فرایند معیوب آرد و نان اصلاح شود و شاهد کاهش مشکلات مردم شریفمان باشیم.

کد خبر: ۱۵۴٬۹۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha