۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۵
 فعالیت در حوزه دانش بنیان در استان زنجان باید تقویت شود
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس در گفتگو با بازار:

فعالیت در حوزه دانش بنیان در استان زنجان باید تقویت شود

زنجان-طاهری،نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس،با بیان اینکه فعالیت در حوزه دانش بنیان در استان باید تقویت شود، گفت: برای بهره‌وری به سمت شرکت‌های دانش‌بنیان برویم تا کمتر انرژی مصرف کنیم. 

مصطفی طاهری در گفتگو با خبرنگار بازار به شعار سال نامگذاری شده از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: برای جبران دهه گذشته ای که رشد اقتصادی صفر بود به یک رشد ۸ درصدی در هشت سال نیاز داریم.

وی اظهار کرد: این رشد عدد بزرگی است و ما باید جبران گذشته را بکنیم تا در ادامه هم مسیر خوبی داشته باشیم.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس گفت: برای رسیدن به رشد ۸.۵ درصدی باید سرمایه گذاری که حداقل ۵.۵ درصد را از این کانال به دست بیاوریم و دیگری اینکه ۳.۵ درصد را هم باید از طریق بهره وری به دست بیاوریم.

طاهری تاکید کرد: مهمترین عامل در رسیدن به بهروری استفاده از ظرفیت دانش بنیان ها است و در این بخش می توان رشد بسیار بالایی را ایجاد کرد.

وی گفت: نفت به صورت خام به فروش برسد یک بشکه ۱۱۰ دلار است ولی اگر نفت به بنزین تبدیل شود، حداقل ۲۲۰ دلار می شود یعنی دانش بنیان و ازش افزوده به دنبال دارد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: با دانش بنیان ها می توان بهره وری را بالا برد و باید در استان به این مهم بیشتر توجه شود.

طاهری فعالیت شرکتهای دانش بنیان در استان زنجان را خوب اعلام کرد و یاد آورشد: این استان در اقتصاد دیجیتال و شرکتهای دانش بنیان نسبت به میانگین کشوری جایگاه خوبی دارد و برای بهره‌وری به سمت شرکت‌های دانش‌بنیان برویم تا کمتر انرژی مصرف کنیم.

وی با بیان اینکه فعالیت در حوزه دانش بنیان در استان باید تقویت شود، تصریح کرد: برای بهره‌وری به سمت شرکت‌های دانش‌بنیان برویم تا کمتر انرژی مصرف کنیم.

کد خبر: ۱۵۴٬۹۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha