۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵
۵۷۰۰ کارت هوشمند رانندگان استان سمنان صادر شد
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سمنان:

۵۷۰۰ کارت هوشمند رانندگان استان سمنان صادر شد

سمنان – مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سمنان با اشاره به اینکه تاکنون پنج‌هزار و ۷۴۷ کارت هوشمند رانندگان استان صادرشده است، گفت: به علت شیوع کرونا امکان تمدید غیرحضوری کارت‌های هوشمند فراهم‌شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، احسان منصور کیایی صبح چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی اداره کل راهداری سمنان با اشاره به سیاست‌های این نهاد در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی اظهار داشت: تاکنون پنج هزار و ۷۴۷ کارت هوشمند رانندگان استان صادرشده است که با توجه به شیوع کرونا امکان تمدید غیرحضوری آن فراهم‌شده است.

وی بابیان اینکه چهار هزار و ۱۵۵ کارت هوشمند ناوگان‌های عمومی صادرشده است، افزود: از اسفندماه سال گذشته تا اول اردیبهشت‌ماه سال جاری ۹۲۴ عدد کارت هوشمند به‌صورت غیرحضوری تمدیدشده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌این سمنان با تأکید بر اینکه امیدواریم با بسیج ملی و همکاری همه‌جانبه مردم شاهد ریشه‌کن شدن این بیماری در کشور باشیم، تصریح کرد: با توجه به شرایط پیش‌آمده و حساسیت و اثرگذاری حوزه حمل‌ونقل، اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و شاغلان این بخش همگام با سایر اقشار جامعه ملزم به رعایت دقیق پروتکل‌های مورد تائید وزارت بهداشت هستند.

منصور کیایی بابیان اینکه طرح تمدید کارت‌های هوشمند به‌صورت غیرحضوری در راستای کاهش مراجعان بخش حمل‌ونقل اجرایی می‌شود، تصریح کرد: رانندگان حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای با مراجعه به نشانی اینترنتی www.rmto.ir می‌توانند از خدمات غیرحضوری این سامانه بهره‌مند شوند.

وی افزود: برای کمک به فعالان عرصه حمل‌ونقل در بخش حمل‌ونقل روستایی اعتبار کارت‌های هوشمند رانندگان، ناوگان و صحت سلامت این افراد تا پایان اردیبهشت‌ماه تمدید شده است.

کد خبر: ۱۵٬۴۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha