۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۸
حضور کشورهای خارجی در «نمایشگاه» زمینه تعاملات تجاری را فراهم می کند
مدیرعامل شرکت کاسپین دژ:

حضور کشورهای خارجی در «نمایشگاه» زمینه تعاملات تجاری را فراهم می کند

گرگان- ضیایی، مدیرعامل شرکت کاسپین دژ گفت که امیدواریم مسئولان زمینه حضور شرکت های خارجی را در نمایشگاه های گلستان فراهم کرده تا زمینه ای برای افزایش تعاملات و روابط تجاری ایجاد شود.

امیر ضیایی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: متاسفانه یکی از مشکلات اساسی بر سر راه صنایع، علی الخصوص حوزه ساختمان، تحریم ها است و تا این موضوع حل نشود، توسعه روابط هم انجام نمی شود.

مدیرعامل شرکت کاسپین دژ با اشاره به برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان در گلستان، ادامه داد: یکی از کارهای خوبی که می توان در این نمایشگاه انجام داد، دعوت از مسئولان مربوطه حوزه ساختمان از کشورهایی همچون قزاقستان، ترکمنستان، تاجیکستان و افغانستان است تا بتوانیم راه ارتباط با آنها را باز کرده و برای صادرات در این حوزه اقدام های مطلوبی را انجام دهیم.

ضیایی افزود: یا اینکه حداقل می توان از کشورهای همسایه دیگر هم در این نمایشگاه دعوت کرد تا بتوانیم شاهد بازخوردهای قوی در حوزه ارتباطات باشیم.

وی ادامه داد: امیدوارم مسئولان مختلف در حوزه استان و کشور حمایت های لازم را در این زمینه انجام دهند.

گفتنی است شرکت کاسپین دژ با نام تجاری «رویین در» فعالیت خود را از سال ۱۳۸۲ در شهر گرگان در زمینه فروش و واردات درب های ضدسرقت از کشور ترکیه آغاز کرد و در سال ۱۳۸۹ با استفاده از مهندسین مجرب، نخبه، همچنین دستگاه های پیشرفته و تکنیک دانش بنیان در زمینی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع واقع در بزرگترین شهرک صنعتی گلستان در شهر آق قلا موفق به تولید نوع جدیدی از درب های ضدسرقت و ضدحریق که از نظر ساختاری ضد پبچش در زلزله و آتش سوزی شده است.

کد خبر: ۱۵۴٬۶۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha