۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۴
پرداخت تسهیلات برای راه‌اندازی پنل‌های خورشیدی در روستاهای بوشهر| برق تولیدی خرید تضمینی می‌شود
استاندار بوشهر خبر داد:

پرداخت تسهیلات برای راه‌اندازی پنل‌های خورشیدی در روستاهای بوشهر| برق تولیدی خرید تضمینی می‌شود

بوشهر- محمدی زاده استاندار بوشهر از پرداخت تسهیلات برای راه‌اندازی پنل‌های خورشیدی در روستاهای استان بوشهر خبر داد و گفت: برق تولیدی از این پنل‌ها، تضمینی خرید می‌شود.

احمد محمدی زاده در حاشیه نشست با مدیران حوزه آب و برق استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال " تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین" نامگذاری شده و باید در عملی شدن شعار سال اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم.

وی افزود: برنامه‌ریزی مدونی برای ایجاد اشتغال از روش‌های فناورانه و دانش‌بنیان در استان انجام شده و به فضل خدا با همت و عزم‌جهادی به اهداف مورد نظر می‌رسیم.

استاندار بوشهر از پرداخت تسهیلات کم‌بهره برای راه‌اندازی پنل‌های خورشیدی در روستاهای استان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: این تسهیلات در راستای بهینه‌سازی مصرف برق و همچنین ایجاد اشتغال در مناطق روستایی پرداخت می‌شود.

محمدی‌زاده تصریح کرد: دولت موظف است که تسهیلات کم‌بهره به تولیدکنندگان برق از طریق پنل‌های خورشیدی پرداخت و همچنین برق تولیدی آنها را خریداری کند.

وی یادآور شد: با توجه به کمبود برق و فرا رسیدن فصل گرما و نیاز به برق در استان بوشهر، امیدواریم این طرح‌ها با استقبال روستائیان عزیز مواجه شود و مشکلات برق مرتفع شود.

کد خبر: ۱۵۴٬۴۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha