۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۶
شرکت سگا از ساخت کنسول بازی «مگا درایو ۲ مینی» خبر داد
تازه های دنیای الکترونیک؛

شرکت سگا از ساخت کنسول بازی «مگا درایو ۲ مینی» خبر داد

شرکت محبوب ژاپنی سگا با انتشار بیانیه ای رسمی از تولید نسل جدید «مگا درایو ۲» خبر داد که قرار است همان بازی های قدیمی سگا را به کاربران قدیمی خود ارائه دهد.

به گزارش بازار، شرکت محبوب ژاپنی سگا با انتشار بیانیه ای رسمی از تولید نسل جدید «مگا درایو ۲» خبر داد که قرار است همان بازی های قدیمی سگا را به کاربران قدیمی خود ارائه دهد.

این مدل که به نام همان مدل قدیمی یعنی مگا درایو مینی نامگذاری شده، قرار است در اکتبر سال جاری میلادی با قیمت ۷۵ دلار در بازار ژاپن عرضه شود.

البته سگا تاکید کرده که این دستگاه که قرار است با همان طراحی دستگاه های مگا درایو ۲ به بازار عرضه شود، از اسلات های قدیمی (فیلم بازی) نیز پشتیبانی کرده و در صورتیکه هنوز فیلم سگا خود را در انبار منزل دارید، می توانید به راحتی از آنها روی این دستگاه استفاده نمایید.

البته دستگاه جدید از درگاه های USB و HDMI نیز پشتیبانی می کنند که می توانید قابلیت های روز دستگاه های الکترونیکی خود را نیز روی مگا درایو ۲ مینی تجربه نمایید.

همچنین این احتمال نیز می رود که سگا جدید به یک کتابخانه برای ذخیره سازی بازی ها برخوردار باشد. با اینحال، سگا هنوز جزئیات بیشتری در این خصوص اعلام نکرده و مشخصات فنی آن نیز همچنان ناشناخته مانده است.

همچنین قرار است یک حافظه از پیش تعریف شده بر روی دستگاه نیز بر روی آن نصب شود که ۵۰ بازی قدیمی و خاطره انگیز سگا را در خود جای داده است.

کد خبر: ۱۵۴٬۳۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha