۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹
 روند تملیک واحدهای تولیدی توسط بانکها در مازندران متوقف شد
معاون استاندار مازندران:

روند تملیک واحدهای تولیدی توسط بانکها در مازندران متوقف شد

ساری - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: روند تملیک واحدهای صنعتی و تولیدی توسط بانک در استان متوقف شد.

به گزارش خبرنگار بازار، حسن خیریان پور عصر چهارشنبه در جلسه اقتصاد مقاومتی استان با بیان اینکه شمار محموع واحدهای بازگشته به مدار تولید به ۱۰۰ واحد رسید افزود: تلاش شد تا واحدهای بحرانی مانندچوب و کاغذ به سمت تعطیلی نرود.

وی با اشاره به تشکیل ۳۱۴ کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با دو هزار مصوبه گفت: روند تملیک واحدهای صنعتی در استان متوقف شد و از ۱۲۵واحد تملیکی ۲۵ واحد در حال فعالیت هستند و طرحهایی که بالایی ۶۰ درصد پیشرفت فیزیک داشتند مانند آرین شمی و غیره تکمیل شدند.

وی نرخ مشارکت اقتصادی استان را ۴۳ درصد و نرخ بیکاری را ۸.۹ درصد اعلام کرد و گفت:بالابردن نرخ مشارکت اقتصادی و تقلیل بیکاری یکی از اقدامات باید باشد و براساس ارزیابی صورت گرفته شاهد بهبود فضای کسب و کار هستیم و رتبه پنجم را داریم.

خیریان پور با بیان اینکه چهار پایانه صادراتی داریم و یک پایانه صادراتی مرکز لجستیک صادراتی در سه فاز در حال ساخت است گفت: گلخانه کشت هیدروپونیک در استان به مرحله افتتاح رسیده بدون آنکه یک قطره آب استفاده کند در آستانه بهره برداری است.

کد خبر: ۱٬۵۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha