۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۳
واگذاری سهام عدالت به جاماندگان کمیته امداد و بهزیستی
رئیس سازمان خصوصی سازی خبر داد

واگذاری سهام عدالت به جاماندگان کمیته امداد و بهزیستی

رئیس سازمان خصوصی سازی از واگذاری سهام عدالت به مددجویان جامانده تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی از پایان خرداد خبر داد.

به گزارش بازار، حسین قربانزاده در حاشیه جلسه با مسوولان کمیته امداد و بهزیستی در خصوص تعیین تکلیف سهام عدالت جاماندگان نهادهای حمایتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداو سیما گفت: براساس بند الف تبصره (۲) قانون بودجه سال ۱۴۰۱، به افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی و سایر افراد واجد شرایط بر اساس اصل ۴۴ قانون اساسی باید سهام عدالت تخصیص یابد.

وی با اشاره به اینکه در مرحله اول باید شناسایی این افراد صورت می‌گرفت، افزود: پس از جلسه‌های متعدد، امروز شناسایی افراد مشمول نهادهای حمایتی که سهام عدالت ندارند، به پایان رسید.

قربانزاده گفت: یک میلیون ۳۳۷ هزار و ۸۷۵ نفر در زیر مجموعه کمیته امداد و ۲ میلیون ۲۵ هزار و ۸۲۵ نفر نیز در سازمان بهزیستی تحت پوشش هستند که سهام عدالت ندارند که مجموع این افراد بیش ار ۳ میلیون و ۳۶۳ هزار نفر است.

وی با اشاره به اینکه تخصیص سهام عدالت این افراد از پایان خرداد آغاز می‌شود، ادامه داد: اینکه چه سبد و چه میزان سهامی به این افراد تخصیص یابد، در جلسات آتی نهایی می‌شود.

رئیس سازمان خصوصی سازی اظهار داشت: با توجه به اینکه اطلاعات هویتی این افراد در سازمان‌های مربوطه وجود دارد، نیازی به پیگیری و مراجعه آن‌ها به هیچ نهادی نیست.

قربانزاده گفت: این افراد برای دریافت این سهام نباید ریالی پرداخت کنند و هر پیامکی مبنی بر پرداخت هزینه برای دریافت سهام عدالت، کلاهبرداری است.

وی در خصوص دیگر جاماندگان سهام عدالت گفت: برای تخصیص سهام عدالت به باقی جاماندگان نیز جلسات مشترکی با وزارت رفاه و وزارت اقتصاد برای شناسایی این افراد در حال برگزاری است.

کد خبر: ۱۵۴٬۰۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha