۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴
حل معضل ریزگردها تا رسیدن به نتیجه باید دنبال شود
رئیس جمهور:

حل معضل ریزگردها تا رسیدن به نتیجه باید دنبال شود

رئیس جمهور تأکید کرد: پیگیری اقدامات سازمان حفاظت محیط زیست برای حل مشکل آلاینده‌ها و معضل گرد و غبار تا حصول نتیجه مطلوب، ضروری است.

به گزارش بازار، آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» در جلسه روز چهارشنبه هیأت دولت بر رعایت انضباط مالی از سوی دستگاه‌های دولتی تأکید کرد و با اشاره به ضرورت توجه به حقوق اقشار مختلف جامعه، گفت: رعایت انضباط مالی توسط مدیران بسیار مهم است، اما نباید موجب تضییع حقوق مردم شود.

رئیس جمهور با بیان این‌که تأخیر در پرداخت حقوق نیروی انسانی برای یک ساعت هم مجاز نیست، افزود: اگر کسی ذی‌حق نیست، باید توجیه و موضوع برای وی تبیین شود، نه آنکه بلاتکلیف بماند.

آیت‌الله رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود با تسلیت شهادت دو محیط‌بان در استان فارس در درگیری با شکارچیان غیرمجاز و آرزوی بهبودی محیط‌بان دیگر که در این حادثه مجروح شده است، بر لزوم حمایت قاطع از محیط‌بانان که در مقابل متعرضین به قانون و حقوق عمومی می‌ایستند، تأکید کرد.

رئیس جمهور در ابتدای سخنانش با تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز دهه کرامت، هجرت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) از مدینه به طوس را مبدأ شکل‌گیری «تمدن رضوی» دانست و بر لزوم تبیین این تمدن و معرفی شخصیت و سیره ائمه اطهار(ع) تأکید کرد.

کد خبر: ۱۵۴٬۰۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha