۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
تعیین ضرب‌الاجل برای زمین‌های بلااستفاده آموزش و پرورش گلستان
وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد؛

تعیین ضرب‌الاجل برای زمین‌های بلااستفاده آموزش و پرورش گلستان

گرگان - وزیر آموزش و پرورش برای بکارگیری زمین‌های بلااستفاده گلستان ضرب‌الاجل صادر کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، یوسف نوری عصر سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش اظهارکرد: چنانچه از زمین‌های تحت تصرف آموزش و پرورش گلستان استفاده نشود، مجبور به واگذاری آنها به طرح نهضت ملی مسکن هستیم.

وی افزود: یکی از این زمین‌ها، زمین چمن اردوگاه الغدیر است که اگر در روزهای آینده کاربری این زمین به طور قطع مشخص نشود، بخشی از آن به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص خواهد یافت.

وزیر آموزش و پرورش همچنین در این نشست در خصوص طرح رتبه بندی معلمان گفت: طی جلسه فردا (چهارشنبه) آینده این طرح در هیئت دولت مطرح و درباره زمان و چگونگی صدور احکام فرهنگیان بحث خواهد شد.

نوری افزود: در جریان این طرح اخذ آزمون جهت ارتقاء رتبه ضروری بوده، اما تصمیم‌گیری در خصوص برگزاری آزمون مرحله اول نیازمند بررسی مجدد است.

وی با اعلام کمبود فضای آموزشی در کشور، از کمبود معلم هم در کشور سخن گفت و در این خصوص اظهار کرد: این کمبود با استخدام حدود ۳۴ هزار و ۸۰۰ نفر از طریق آزمون استخدامی، فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه شهید رجایی و دانشجویان سال چهارم دانشگاه فرهنگیان به زودی رفع خواهد شد.

بررسی موانع موجود در اردوگاه دانش آموزی آشوراده، نشاط و زائرسرای مشهد مقدس و همچنین احداث هنرستان کشاورزی و مدرسه تخصصی معلولین اوتیسم در استان گلستان از دیگر مباحث مطرح شده در نشست شورای آموزش و پرورش بود.

گفتنی است یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش در سفری یک روزه به استان گلستان ضمن حضور در شورای آموزش و پرورش، با نمایندگان معلمان استان، نخبگان و تشکل‌های دانش‌آموزی گلستان دیدار و گفتگو کرد.

کد خبر: ۱۵۳٬۸۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • سهراب گلوی IR ۰۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
      0 0
      کی رتبه‌بندی را اجرا می کنید