۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹
زیرساخت‌های فرودگاه همدان برای انجام پروازهای بین‌المللی تقویت شود
حاجی بابایی:

زیرساخت‌های فرودگاه همدان برای انجام پروازهای بین‌المللی تقویت شود

همدان - نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: زیرساخت‌های فرودگاه همدان برای انجام پروازهای بین‌المللی تقویت شود.

به گزارش بازار؛ حمیدرضا حاجی‌بابایی با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته برای اعزام حجاج از فرودگاه اظهار کرد: در همین راستا طی نامه‌ای وزیر راه و شهرسازی درخواست شد برای سفرهای زیارتی از مبدا فرودگاه همدان برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد.

وی با بیان اینکه در همین راستا قول انجام هفت پرواز از این فرودگاه داده شد، عنوان کرد: فرودگاه همدان ظرفیت مناسبی برای اعزام زائران به سفرهای زیارتی دارد که باید از آن استفاده شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با آماده‌سازی زمینه اعزام حجاج منطقه از فرودگاه همدان از ترددهای غیرضروری به فرودگاه‌های مرکز نیز جلوگیری خواهد شد، گفت: رونق پرواز از این فرودگاه در جذب گردشگر از کشورهای همسایه و تقویت زیرساخت گردشگری زیارتی و گردشگری سلامت نیز اثرگذار خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه پرواز مشهد و کیش نیز در آینده نزدیک برقرار خواهد شد، تأکید کرد: زیرساخت‌های مناسب فرودگاه همدان برای انجام پروازهای بین‌المللی باید ضمن اینکه مورد توجه قرار می‌گیرد هر روز بیش از گذشته برای رونق پرواز از همدان تقویت شود.

کد خبر: ۱۵۳٬۸۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha