۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳
سهم خراسان جنوبی از منابع عمومی مصوبات سفر، ۳۷ درصد بیش از تعهدات دولت
معاون اجرایی رئیس جمهور خبر داد؛

سهم خراسان جنوبی از منابع عمومی مصوبات سفر، ۳۷ درصد بیش از تعهدات دولت

بیرجند- معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: سال گذشته ۱۳۷ درصد منابع عمومی پیش بینی شده مصوبات سفر به استان خراسان جنوبی تخصیص یافته است.

به گزارش خبرنگار بازار، سید صولت مرتضوی ظهر سه شنبه در مراسم افتتاح همزمان پروژه های شرکت مخابرات استان با بیان اینکه سال گذشته ۱۳۷ درصد منابع عمومی پیش بینی شده مصوبات سفر به استان خراسان جنوبی تخصیص یافته است، خاطرنشان کرد: این تخصیص ۳۷ درصد بیش از میزان تعهدات دولت در سال ۱۴۰۰ است.

وی متذکر شد: این رقم، منهای اعتباراتی است که از محل کمک های دستگاه های اجرایی، وزارتخانه های جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، بهداشت و درمان و ... به استان تزریق شده است.

به گفته وی؛ بخشی از تعهدات دولت درخصوص تأمین اتوبوس های شهر بیرجند بود که محقق شده است.

معاون اجرایی رئیس جمهور تصریح کرد: امروز و در این مراسم حدود ۷۰۰ طرح و پروژه مخابراتی با اعتباری بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

مرتضوی متذکر شد: با افتتاح این پروژه ها ، بستر ارتباطی در مناطق مختلف فراهم شده تا شبکه مخابرات بتواند پاسخگوی نیاز مردم باشد.

وی، اقدامات شرکت مخابرات را خوب و مطلوب ارزیابی کرد و از پیگیری های استاندار، معاونین استانداری و نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی و تلاش مدیر مجموعه قدردانی کرد.

کد خبر: ۱۵۳٬۸۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha