۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳
تخفیف ۳۵ درصدی روسیه برای محصولات فولادی

تخفیف ۳۵ درصدی روسیه برای محصولات فولادی

تخفیفات روسیه برای مشتریان بازارهای صادراتی به حدی زیاد است که قیمت محصولات فولادی ایران برای مشتریان و خریداران این بازارها جذاب نیست.

به گزارش بازار، خسرو حجتی مسئول خرید گروه صنعتی فولاد یزد گفت: در بازارهای صادراتی تحریمی به علت دامپینگ روسیه عملا امکان فروش وجود ندارد زیرا روسیه در حال حاضر تلاش دارد تمام محصولات تولیدی خود را زیر قیمت به فروش برساند.

تخفیفات روسیه برای مشتریان بازارهای صادراتی به حدی زیاد است که قیمت محصولات فولادی ایران برای مشتریان و خریداران این بازارها جذاب نیست وطبق اخبار دریافتی محصولات فولادی روسیه ۳۵ درصد زیر قیمت بازار به فروش می رسد.

تولیدات فولاد روسیه بخش بزرگی از بازار را تامین می کند وازسازندگان بزرگ محصولات فولادی دنیا به حساب می آید وعملا برای ما رقابت با این کشور قوی در عرصه محصولات فولادی کار دشوار و سخت به حساب می آید.

واحدهای تولیدی ایران قادر نیستند قیمت ها را خیلی زیاد پایین بیاورند و قیمتی که روسیه روی تولیدات فولادی خود گذاشته زیر قیمت شمشی است که تولیدکنندگان ایرانی برای تولید محصولات نهایی خریداری می کنند و به این علت بازار ایران در حالت سردرگمی است و تولیدکنندگان ایرانی واقعا نمی توانند محصولات خود را در بازار بفروشند.

تولیدکنندگان محصولات فولادی کشور در بازارهای داخلی و خارجی در شرایط سختی هستند و دو تحریمه شده اند از یکسو در بازارهای جهانی تحریم شده اند و نمی توانند محصولات و اجناس خود را در بازارهای جهانی به فروش برسانند و اگر مصمم به فروش محصولات اشان باشند باید اسناد و مدارک فروش را تغییر و امور اداری مرتبط با صادرات را حل و فصل کنند و از طرفی دولت و وزارت صمت نیز با اعمال عوارض، تحریم جدیدی علیه تولیدکنندگان ایجاد کرد که سد و مانعی جدی در راه فروش محصولات فولادی به بازارهای هدف صادراتی است.

کد خبر: ۱۵۳٬۷۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha