۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱
تولید گندم در استان ایلام ۲ برابر شده است
استاندار ایلام:

تولید گندم در استان ایلام ۲ برابر شده است

ایلام - استاندار ایلام با اشاره به اینکه تولید گندم در استان ایلام در سال جاری نسبت به سال های گذشته دو برابر شده است، گفت: گندم تولیدی در استان جزو با کیفیت ترین محصولات کشاورزی کشور است.

به گزارش خبرنگار بازار، قاسم سلیمانی دشتکی ظهر امروز سه شنبه در نشست شورای زکات استان در دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان ایلام اظهار کرد: در سال ۹۸ خرید گندم دو برابر و خرید کلزا از کشاورزان چهار برابر افزایش پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه پرداخت زکات آثار و برکات فراوانی از جمله شکوفایی اقتصادی، عمران و آبادانی مناطق شهری و روستایی، کاهش آسیب های اجتماعی و جنبه های اجتماعی و فرهنگی دارد، گفت: در چند سال اخیر در همه حوزه ها از جمله افتتاح و شروع به کار پروژه های عمرانی، رشد اعتبارات بخش کشاورزی و افزایش درآمدهای کشاورزان اتفاقات خوبی افتاده است که می تواند در بحث زکات حائز اهمیت باشد. 

سلیمانی دشتکی عنوان کرد: در بخش کشاورزی از محل تشویقی پرداخت زکات به پروژه های عمرانی استان در مناطقی که بیشترین سهم را در پرداخت زکات داشته اند توجه لازم صورت گیرد.

وی گفت: انتظار می رود در سال جاری با توجه و همت والای کشاورزان و دامداران استان شاهد رشد و جهش بسیاری خوبی در زمینه پرداخت زکات باشیم.  

کد خبر: ۱۵٬۳۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha