۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸
هشدار به تولیدکنندگان درباره معدوم‌سازی جوجه یک روزه

هشدار به تولیدکنندگان درباره معدوم‌سازی جوجه یک روزه

مشاور وزیر و مدیرکل امور استان‌های وزارت جهاد کشاورزی، به تولیدکنندگان در خصوص معدوم‌سازی جوجه یک‌روزه هشدار داد و گفت: هر اقدامی در این خصوص با برخورد قانونی مواجه خواهد شد.

به گزارش بازار، هوشنگ محمدی در نشست بررسی مسایل و مشکلات مرغداران استان اردبیل افزود: معدوم‌سازی جوجه یک روزه عملی غیراخلاقی، غیرشرعی و غیرقانونی است و فرد متخلف تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرد.

وی با انتقاد از معدوم‌سازی انبوه جوجه یک روزه در استان اردبیل، انتشار ویدئوی این کار غیرقابل توجیه در فضای مجازی را قبیح‌تر از خود این اقدام دانست و بیان کرد: این عمل خوراکی برای معاندین نظام جمهوری اسلامی ایران تولید کرده است.

مدیرکل امور استان‌های وزارت جهاد کشاورزی با قدردانی از دستگاه قضایی در سراسر کشور به ویژه از درایت و تیزبینی دادگستری و دادستان استان اردبیل در ورود به موقع به موضوع معدوم‌سازی انبوه جوجه یک روزه در این استان اظهار کرد: تولیدکنندگان جوجه یکروزه از شتابزدگی در مدیریت تولیدات خودداری کنند.

وی اضافه کرد: با تدبیر وزیر جهاد کشاورزی، تمهیدات مناسبی برای حمایت از مرغداران سراسر کشور فراهم شده است و مسیر صادرات جوجه یکروزه نیز هموار شده است.

محمدی همچنین گفت: مشکلی در تامین نهاده‌های مورد نیاز مرغداران وجود ندارد و هم‌اکنون تمام نیاز مرغداران از طریق سامانه قابل خرید بوده و محموله خریداری شده از بنادر کشور در حال حمل به سراسر استان‌ها است.

گفتنی است؛ مشاور وزیر و مدیرکل امور استان‌های وزارت جهاد کشاورزی برای بررسی مشکل تولیدکنندگان جوجه یک روزه و گوشت مرغ به استان اردبیل سفر کرده و امروز مسایل و مشکلات تولیدات دام و طیور این استان طی نشستی با حضور فعالان بخش خصوصی و اتحادیه مرغداران و نیز مسئولان سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل بررسی شد.

کد خبر: ۱۵۳٬۵۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha