۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
اجرای بیش از ۳۰۰ کیلومتر فیبر نوری در کردستان/۲۰ سایت تلفن همراه راه اندای می شود
مدیر مخابرات منطقه کردستان:

اجرای بیش از ۳۰۰ کیلومتر فیبر نوری در کردستان/۲۰ سایت تلفن همراه راه اندای می شود

سنندج - مدیر مخابرات منطقه کردستان از اجرای بیش از ۳۰۰ کیلومتر فیبرنوری با هدف بهبود و کیفیت خدمات مخابراتی در استان خبر داد و گفت: این اقدام زمینه ساز خدمت رسانی بهتر به مردم استان است.

آزاد حکمت در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته در راستای خدمت رسانی بهتر به مردم استان در بخش های مختلف، اظهار کرد: شرکت مخابرات با سرمایه گذاری در بخش های مختلف به دنبال بهبود شرایط ارتباطی در استان کردستان است.

وی با بیان اینکه بیش از پنج هزار کیلومتر فیبر نوری در استان اجرایی شده است، افزود: هم اکنون نیز ۱۶۰ کیلومتر فیبر نوری در دست پیمانکار و راه اندازی است که این رقم تا پایان سال به ۳۰۰ کیلومتر می‌رسد.

حکمت با اشاره به اینکه کردستان طی دو سال متوالی در زمینه توسعه فیبر نوری در کشور رتبه اول را به خود اختصاص داده است، گفت: در حال حاضر ارتباط مخابراتی و اینترنتی ۳۰۰ نقطه صنعتی و اداری در نقاط مختلف استان بر بستر فیبر نوری انجام می‌شود.

مدیر مخابرات منطقه کردستان عنوان کرد: افزایش رضایتمندی مشترکان، ارائه انواع سرویس‌ها در بستر آی پی، بهبود کیفیت خدمات مخابراتی در حوزه تلفن ثابت، ارتقا امنیت اطلاعات، اجرای فیبر اختصاصی برای مشتریان، توسعه زیر ساخت سایت‌های تلفن همراه از جمله مزایای توسعه فیبرنوری است.

آزاد همچنین به راه اندازی ۸۰۰ سایت تلفن همراه برای پوشش و سیگنال رسانی در استان اشاره کرد و گفت: در سال جاری ۲۰ سایت دیگر برای رفع نقاط کور و ارتقای پوشش تلفن همراه در استان راه اندازی می‌شود.

وی با اشاره به دیگر خدمات صورت گرفته از سوی مخابرات منطقه کردستان، اظهار کرد: هدف اصلی شرکت مخابرات کردستان خدمت رسانی به مردم است و در این راستا با اقدامات و فعالیت های مختلف در این مسیر گام برمی دارد.

کد خبر: ۱۵۳٬۴۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha