۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷
مطالبات گندم‌کاران از فردا پرداخت می‌شود
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس:

مطالبات گندم‌کاران از فردا پرداخت می‌شود

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: پیرو مکاتبات انجام شده با وزیر جهاد کشاورزی مقرر شده است که تمامی مطالبات کشاورزانی که گندم تولیدی خود را در قالب خرید تضمینی در اختیار دولت قرارداده اند پرداخت شود.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محمدجواد عسکری رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، در خصوص پرداخت مطالبات کشاورزان گندم کار، گفت: با توجه به اهمیت خرید نهاده‌های کشاورزی پس از کشت گندم خصوصا در مناطق جنوبی کشور در زمینه پرداخت مطالبات کشاورزان گندم کار مکاتباتی با مسئولین اجرایی انجام شده است.

نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پیرو مکاتبات انجام شده با وزیر جهاد کشاورزی مقرر شده است که تمامی مطالبات کشاورزانی که گندم تولیدی خود را در قالب خرید تضمینی در اختیار دولت و دستگاه‌های متولی قرارداده‌اند از فردا پرداخت شود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پرداخت به موقع مطالبات کشاورزان باعث می‌شود تا آنها بتوانند هرچه سریع‌تر اراضی خود را آماده کشت جدید کنند، ادامه داد: تاخیر در پرداخت مطالبات گندم‌کاران با توجه به استراتژیک بودن این محصول می‌تواند میزان برداشت در سال آینده را تحت تاثیر قرار دهد.

کد خبر: ۱۵۳٬۲۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • ناشناس IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
      0 0
      سلام. گندمکاران‌گول‌دولت‌دروغگو‌‌ونخورید‌یک‌ماهه‌فقط‌وعده‌میدن
    • IR ۰۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
      0 0
      ما۱۰خرداد ۱۴۰۱ گندم زدیم وبه دولت دادیم به امید اینکه سریع پول ما رو بده درصورتی که آزاد گران‌تر از نرخ دولت هم میتونستیم بفروشیم نقدنقدد...اما به دولت اعتماد کردیم .به خدا پول بذر ذرت نداریم..مسولان یه داد کشاورز برسید چرا دورغ میگید ..۴۸ساعته پرداخت میشه ..خواهشا خواهشا پول گندم بدید داریم نابود میشیم ..پول نان نداریم همه امید ما همینه .کشاورز بدخت