۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۴
حمایت بانک‌های خارجی در شانگهای از شرکت‌های تجاری در همه‌گیری اخیر

حمایت بانک‌های خارجی در شانگهای از شرکت‌های تجاری در همه‌گیری اخیر

در بحبوحه افزایش مجدد اخیر کووید-۱۹، بانک‌های خارجی در شانگهای، خدمات مالی مختلف را به شرکت‌های تجاری ارائه کرده‌اند و در افزایش سرمایه و پوشش ریسک کمک کرده‌اند.

به گزارش بازار، در بحبوحه افزایش مجدد اخیر کووید-۱۹، بانک‌های خارجی در شانگهای، خدمات مالی مختلف را به شرکت‌های تجاری ارائه کرده‌اند و در افزایش سرمایه و پوشش ریسک کمک کرده‌اند. چن شیله، رئیس بخش بازار سرمایه بانک توکیو-میتسوبیشی یو اف جی (چین) گفت: با توجه به تأثیر COVID-۱۹ بر صنعت خودرو، این بانک در پنج معامله اوراق بهادار (ABS) شرکت کرد تا سرمایه شرکت‌های صنعت خودرو را افزایش دهد و ۴۰۰ میلیون یوان (حدود ۵۹ میلیون دلار آمریکا) را پذیره ‌نویسی کرد و ۶۰۰ میلیون یوان اوراق بهادار در ماه آوریل خرید.

بانک های جهانی در شانگهای هم به شرکت های تجارت خارجی کمک کرده اند تا از خطرات نوسان نرخ ارز جلوگیری کنند. ژانگ دافان، کارشناس ارشد بانک بی ان پی در چین گفت: اگرچه ارزش یوان در برابر دلار آمریکا کاهش یافته، اما قرارداد مبادله آتی، تضمین کننده درآمد و انتظارات پایدار برای این شرکت است.

بانک یونایتد چین به شرکت‌های واجد شرایط در شهرک‌های چین در طول دوره همه گیری کمک کرده از خطرات تجاری مرتبط با نوسان نرخ ارز اجتناب کنند. این بانک گفته که به ارائه خدمات مالی تک مرحله ای برای شرکت های چینی و جهانی و ادغام شبکه های تجاری با (آسه آن) ادامه خواهد داد.

کد خبر: ۱۵۳٬۰۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha