۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۶
۷۰ درصد مردم با وزارت کار در ارتباط هستند
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

۷۰ درصد مردم با وزارت کار در ارتباط هستند

عبدالملکی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: امیدآفرینی همسو با بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی باید راهبرد روابط عمومی‌های وزارت کارباشد.

به گزارش بازار، حجت‌الله عبدالملکی در همایش ملی «جهادگران امیدآفرین وزارت مردم» که با حضور مدیران روابط عمومی‌های ادارات کل استانی، سازمان‌ها و صندوق‌های تابعه برگزار شد، با تقدیر از اهتمام ارزشمند حوزه روابط عمومی وزارت مردم برای انعکاس خدمات و دستاوردهای این وزارتخانه، اظهار داشت: وزارت مردم اجتماعی‌ترین وزارتخانه دولت است و از این رو فعالیت‌های اطلاع‌رسانی در آن اهمیت فراوانی دارد.

وی با بیان اینکه در حوزه تأمین اجتماعی، بهزیستی و فنی‌وحرفه‌ای جمعیت زیادی را تحت پوشش داریم، بیان کرد: بیش از ۷۰ درصد مردم با این وزارتخانه در ارتباطند و حل دغدغه‌های آنان باید در اولویت ما باشد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: چهار کلان پروژه متناسب با عرصه زندگی مردم در این وزارت تعریف شده که تشریح و تبیین آن برای مخاطب توسط دستگاه رسانه‌ای و روابط عمومی‌های ما راهبردی است.

عبدالملکی بر کار مردم، رفاه مردم، آتیه مردم و اموال مردم تأکید کرد و افزود: در راه ایجاد تمدن نوین اسلامی و مقدمه‌سازی ظهور مهمترین عنصر امیدآفرینی است.

وی گفت: در گام دوم، امید مبتنی بر ظرفیت‌های واقعی کشور باید جهاد تبیین شکل بگیرد و این باید چشم‌انداز کارشناسان رسانه‌ای ما باشد.

وزیر تعاون اطلاع‌رسانی دستاوردهای دولت را ضروری عنوان کرد و افزود: خبرهای خوب را باید بازنشر دهیم تا بتوانیم در جنگ با رسانه‌های دشمن منفعل نباشیم.

عبدالملکی رعایت اخلاق و صداقت را لازمه کار رسانه‌ای در حوزه روابط عمومی‌های وزارت مردم دانست، و اظهار داشت: سنگ‌اندازی دشمنان نباید ما را در موضع انفعال ببرد و تمرکز بر امیدآفرینی را نباید فراموش کنیم.

وی گفت: برای پیگیری مشکلات حوزه روابط عمومی‌ها کمیته ویژه‌ای با حضور مدیران روابط عمومی تشکیل خواهد شد.

کد خبر: ۱۵۲٬۹۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha