۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۹
نوسان قیمت مواد اولیه چالش صنایع چوبی| «تسهیلات» اشتغال آفرینی را ۵ برابر می کند
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

نوسان قیمت مواد اولیه چالش صنایع چوبی| «تسهیلات» اشتغال آفرینی را ۵ برابر می کند

گرگان- محمودی، مدیر مجموعه راشین چوب گلستان گفت که در صورت کسب تسهیلات دولتی و توسعه فضا و تجهیزات زمینه افزایش پنج برابری اشتغال و رسیدن به بازارهای جدید صادراتی وجود دارد.

حسن محمودی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: از سال ۹۶ و به صورت انفرادی با خرید تجهیزات حداقلی ساخت انواع محصولات چوبی را در یک فضای کوچک و محدود آغاز کردم و هم اکنون هفت نفر به صورت مستقیم در زمینه تولید آثار چوبی با ما همکاری می کنند.

مدیر مجموعه راشین چوب گلستان افزود: انواع میزهای چوبی جلو مبلی، میز غذاخوری، میز عسلی، میز تلویزیون، انواع استند و کتابخانه با متریال چوب به عنوان اصلی ترین محصولات راشین چوب هستند که علاوه بر عرضه و فروش در تمام شهرها و استانهای کشور تاکنون به سه کشور قطر، عراق و ترکیه هم صادرات داشته ایم .

وی ادامه داد: در صورت برخورداری از حمایت ها و تسهیلات دولتی می توانیم میزان اشتغال را تا پنج برابر افزایش دهیم و زمینه حضور و کارآفرینی جوانان بیشتری را مهیا کنیم.

محمودی ادامه داد: با گذشت حدود شش سال و کسب تجربیات متعدد دوره آزمون و خطا را پشت سر گذاشته ایم و در حال حاضر می توانیم در صورت حمایت دولت به صورت کاملا حرفه ای و صنعتی وارد بازار شده و علاوه بر تامین نیاز داخل بازارهای منطقه را نیز هدف گذاری کنیم.

وی گفت: آثار تولیدی کاملا اصالت چوبی دارند که علاوه بر ضدآب بودن در برابر خش و حرارت مقاومت بالایی دارند.

مدیر مجموعه راشین چوب گلستان بیان کرد: جنس اکثر تولیدات ما از چوب گردو بوده که با طی مراحل قانونی و مجوزهای لازم خریداری و سفارش های مشتری انجام می شود.

محمودی یادآور شد: افزایش قیمت مواد اولیه هزینه تمام شده محصولات را افزایش می دهد و مانع ثبات قیمت تولیدات می شود.

کد خبر: ۱۵۲٬۸۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha