۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۸
صنعت پوشاک با رویکرد پوشاک اسلامی در یزد ایجاد می شود
مدیرعامل بنیاد برکت در گفتگو با بازار:

صنعت پوشاک با رویکرد پوشاک اسلامی در یزد ایجاد می شود

یزد- ترکمانه، مدیرعامل بنیاد برکت از ایجاد صنعت پوشاک با رویکرد پوشاک اسلامی در یزد خبر داد و گفت: این اقدام در راستای تکمیل زنجیره نساجی در یزد انجام می شود.

محمد ترکمانه در گفت‌وگو با خبرنگار بازار از مشارکت و حمایت ستاد اجرایی فرمان امام برای تکمیل زنجیره صنعت نساجی و ایجاد واحدهای تولیدی پوشاک در استان یزد خبر داد.

وی بیان کرد: استان یزد در صنعت نساجی از ظرفیت‌های بالقوه‌ای برخوردار است و باید نسبت به تکمیل زنجیره این صنعت در استان اقدام شود و بزرگترین نقطه ضعف در این صنعت، کمبود واحدهای تولیدی پوشاک است از اینرو بنیاد تصمیم دارد در ایجاد کارگاه ها، بنگاه ها و کارخانه های تولید پوشاک با پرداخت تسهیلات ارزان قیمت یا در قالب طرح های مشارکتی اقدام کند.

مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، رویکرد ستاد در رونق صنعت پوشاک را تولید پوشاک اسلامی با توجه به رویکرد آیت الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد و مهران فاطمی استاندار یزد عنوان کرد.

ترکمانه از دیگر دستاوردهای سفر یک روزه خود به استان یزد به انعقاد تفاهم نامه برای بیمه ۴۰ هزار واحد مسکونی روستایی، ایجاد ۲ هزار طرح اشتغالزا با اعتبار ۴٠٠ میلیارد تومان در استان یزد اشاره کرد و افزود: در حوزه اشتغال دانش بنیان نیز هزار میلیارد تومان تسهیلات به طرح های این حوزه تخصیص یافت که با مشارکت استانداری برنامه ریزی و تخصیص خواهد یافت.

مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام همچنین از تداوم حمایت این بنیاد از طرح مشاغل خرد خانگی اجتماع محور در مناطق کم برخوردار و جامعه هدف استان یزد همچون گذشته خبر داد

گفتنی است؛ مدیرعامل بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به منظور افتتاح چند طرح و انعقاد تفاهمنامه همکاری با استانداری یزد به استان یزد سفر کرده است.

کد خبر: ۱۵۲٬۷۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha