۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
لزوم رفع مشکل برق صنایع مستقر در استان بوشهر
مدیر کل صمت استان بوشهر تاکید کرد:

لزوم رفع مشکل برق صنایع مستقر در استان بوشهر

بوشهر- مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر بر لزوم رفع مشکل برق صنایع مستقر در استان بوشهر تاکید کرد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر، مهدی صفوی در جلسه رفع مشکلات واحدهای صنعتی استان بوشهر اظهار داشت: اجرای برنامه دقیق زمان‌بندی مصرف برق از پیش تعیین شده موجب جلوگیری از آسیب و زیان به واحدهای صنعتی خواهد شد.

وی با اشاره به مشکلات احتمالی قطعی برق واحد های صنعتی افزود: شرکت توزیع نیروی برق استان قبل از اجرای طرح زمانبندی مصرف برق ، نسبت به یک برنامه ریزی منظم مصرف برق برای اجرا در شهرک‌های صنعتی و واحدهای تولیدی اقدام کنند تا صنایع استان دچار مشکلات ناشی از قطعی برق نشوند.

صفوی با اشاره به آسیب واحد های تولیدی به علت قطعی برق در تابستان گذشته تاکید کرد: در صورت اجرای دستورالعمل حفظ پایداری شبکه برق سراسری( از 15خردادماه تا 15 شهریورماه سال جاری )، شرکت توزیع نیروی برق استان باید نسبت به اطلاع رسانی منظم طبق یک برنامه ریزی معین با درنظر گرفتن نوع مشکلات واحد های صنعتی استان مطابق با وضعیت آب و هوایی استان همکاری و حمایت لازم با صنایع را مدنظر خود قرار دهند.

وی عنوان کرد: واحد های صنعتی استان نیز باید به منظور جلوگیری از قطعی برق ضمن صرفه جویی در مصرف برق با شرکت توزیع نیروی برق استان همکاری کنند تا دچار آسیب و زیان نشوند.

در این جلسه با توجه به اهمیت تامین برق صنایع استان مقرر شد ظرف مدت یک هفته آینده نسبت به تهیه برنامه صرفه جویی و بهینه سازی مصرف برق صنایع مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، منطقه ویژه اقتصادی و صنایع خارج از محدوده شهرک‌ها و منطقه ویژه توسط کمیته‌ای متشکل از نمایندگان شرکت توزیع نیروی برق استان، اداره کل صمت استان و شرکت شهرک‌های صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی تهیه و تصیم گیری نهایی صورت گیرد.

کد خبر: ۱۵۲٬۷۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha