۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۲
مبدل های برق خودرو ساخت ایران

مبدل های برق خودرو ساخت ایران

مبدل برق خودرو ساخت ایران، به عنوان تکنولوژی برتر و کاربردی، در مواقع سفر و هنگام قطع برق مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مبدل های برق خودرو ساخت ایران، لازمه ی هر خودرو

آیا از فواید بهترین مبدل های برق خودرو ساخت ایران مطلع هستید!؟ مبدل برق خودرو با تبدیل جریان مستقیم برق خودرو به جریان متناوب، زمینه استفاده از وسایل برقی را فراهم می‌کند. شرکت های ایرانی با طراحی و ساخت اینورتر های ایرانی، نیاز کشور به واردات محصول را کاهش داده اند.

مبدل برق خودرو ساخت ایران، به عنوان تکنولوژی برتر و کاربردی، در مواقع سفر و هنگام قطع برق مورد استفاده قرار می‌گیرد. مبدل های ایرانی برند جنسیس، فوسا، پرشین پاور و ونک جزء بهترین و پرفروش ترین مبدل ها محسوب می‌شوند. استفاده از این مبدل ها، برق لوازم خانگی متفاوتی چون سشوار، اتو، شارژر موبایل و حتی تلویزیون را فراهم می‌کند. به طور کلی وجود این وسیله در هر خانه و اتومبیلی ضروری است.

مبدل های برق خودرو ساخت ایران

مبدل برق خودرو چیست؟

مبدل های برق خودرو ساخت ایران چگونه کار می‌کنند؟ مبدل همانگونه که از نامش پیداست وسیله ای است که انرژی الکتریکی ضعیف خودرو را به انرژی الکتریکی قوی تبدیل می‌کند. ولتاژ برق باتری خودرو پایین تر از آن است که وسایلی چون تلویزیون، لامپ و لپ تاپ را تغذیه کند. از این رو مبدل برق خودرو ساخت ایران، با تبدیل برق ۱۲ وات به برق ۲۲۰ وات، برق موردنیاز را تامین می‌کند. در واقع مبدل یا اینورتر جریان برق DC را به جریان برق AC بدل می‌کند. به همراه داشتن این وسیله کاربردی در سفر و مواقع اضطراری بسیار مفید است.

بهترین مبدل های برق خودرو ساخت ایران

مبدل های برق خودرو ساخت ایران

بهترین مبدل برق خودرو ساخت ایران

شرکت های بسیاری در راستای تولید مبدل های برق خودرو ساخت ایران فعالیت می‌کنند. شرکت هایی چون فوسا، پرشین پاور، جنسیس و ونک محصولاتی کاملا کاربردی و مفید تولید می‌کنند. تولید این محصولات برای ایرانیان هم از لحاظ اقتصادی و هم کیفیتی اهمیت دارد.

مبدل برق ونک از مبدل های برق خودرو ساخت ایران

مبدل برق ونک از بهترین مبدل های برق خودرو ساخت ایران است که در توان های ۱۰۰، ۲۲۰ الی ۲۵۰۰ وات تولید می‌شود. این مدلها دارای خنک کننده اتوماتیک هستند که از داغ شدن دستگاه پیشگیری می‌کند. تنوع در توان این محصول، انتخاب را برای مشتری تسهیل نموده است.

مبدل برق جنسیس، قوی و منحصر بفرد

مبدل برق خودرو جنسیس از قوی ترین و بهترین مبدل های برق خودرو ساخت ایران است. این مبدل در انواع ۱۰۰ الی ۳۰۰۰ وات تولید می‌شود. تنوع در توان مبدل جنسیس، کاربرد آن را افزایش داده است. مبدل جنسیس قابلیت تولید برق مورد نیاز پنکه، تلویزیون، لپ تاپ، شارژر، لوازم آرایشی برقی، پلوپز و حتی موتور جوشکاری را دارد.

مبدل برق فوسا از بهترین مبدل های برق خودرو ساخت ایران

شرکت فوسا از سال ۱۳۸۵ نسبت به تولید انبوه مبدل های برق خودرو ساخت ایران فوسا اقدام نموده است. این شرکت علاوه بر تولید اینورتر در توان های مختلف، محصولات خویش را تا یکسال ضمانت می‌کند. انتخاب اینورتر فوسا باید مطابق نیاز صورت گیرد.

مبدل برق پرشین پاور

مبدل های برق خودرو ساخت ایران

کاربرد مبدل برق خودرو ساخت ایران

اینورتر پرشین پاور از بهترین مبدل های برق خودرو ساخت شرکت ایرانی، علاوه بر تبدیل برق، ایمنی بالایی دارد. اینورتر پرشین دارای محافظ اضافه ولتاژ، اضافه بار و اضافه حرارت است. این مبدل توانایی تبدیل برق برای لوازم متعددی چون لامپ، سیستم های گرمایشی و سرمایشی، دریل، رایانه و... را دارد.

خرید قطعات الکترونیک بازار برق

کاربرد مبدل های برق خودرو ساخت ایران

مبدل های برق خودرو ساخت ایران، کاربرد گسترده در مواقع مختلف دارند. بیشترین کارایی اینورتر در سفر است. نیاز به وسایل روشنایی، شارژ وسایل الکترونیک، سیستم های گرمایشی و سرمایشی و... در سفر توسط مبدل برطرف می‌شود. اینورتر ها وسیله ای کاملا کاربردی برای راننده های کامیون و ترانزیت هستند. این وسیله، یاور همیشگی آنها در استفاده از لوازم برقی است. لوازمی چون سشوار، اتو مو، چای ساز و پلوپز با اینورتر کار می‌کنند.

مبدل برق خودرو در مواقع اضطراری، برق دریل، دستگاه جوشکاری آمپر پایین، فرز و هیلتی را تأمین می‌کند. نکته مهم هنگام خرید بهترین مبدل های ایرانی، توجه به توان و ضمانت آن است.

کد خبر: ۱۵۲٬۶۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha