۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸
دولت موضوع تسهیل صدور کسب وکار را جدی پیگیری کند
عضو کمیسیون عمران مجلس:

دولت موضوع تسهیل صدور کسب وکار را جدی پیگیری کند

عضو کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر اینکه دولت موضوع صدور کسب وکارها را جدی پیگیری کند، گفت: قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب وکار یکی از قوانین خوب و قوی و نیاز کشور بود.

به گزارش بازار، کمال علی پورخنکداری در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۳ خردادماه) مجلس شورای اسلامی در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید و حسن اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی درباره صدور الکترونیکی مجوزهای کسب وکار، گفت: شفاف سازی، هوشمندسازی، مردمی سازی و کارآمدسازی از جمله اهداف مجلس یازدهم است.

نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه، جویبار سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی افزود: مجلس یازدهم با رسیدگی به موضوع تسهیل صدور مجوزهای کسب وکار به موضوع شفاف سازی ورود کرده است.

وی تصریح کرد: در ماده ۲ اصل ۴۳ قانون اساسی مجلس و دولت باید شرایطی فراهم کنند که امکانات کار برای همه به منظور ایجاد اشتغال کامل فراهم شود، همچنین در اصل ۴۴ قانون اساسی شرایط باید به گونه ای باشد که بتوان از ظرفیت شرکت های خصوصی در راستای ارتقای اقتصاد استفاده کرد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ضمن تشکر از اعضای کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید به دلیل تلاش برای تصویب قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار اضافه کرد: دکتر قالیباف همواره بر این موضوع تاکید دارند که مجلس باید نظارت را فعال کند نه اینکه فقط به موضوع وضع قانون توجه کند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب وکار یکی از قوانین خوب و قوی و نیاز کشور بود، ادامه داد: پس از تصویب این قانون کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید همه دستگاه ها را فراخواند و فعالیت آن ها را به منظور اینکه مشخص شود آیا در چارچوب قانون انجام شده یا نه مورد بررسی قرار داد.

وی تاکید کرد: دولت وظیفه دارد موضوع تسهیل صدور کسب وکار را جدی پیگیری کند.

کد خبر: ۱۵۲٬۴۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha